Kaan Yıldırım Röportajı

Yapımcılığını D Yapım'ın üstlendiği senaristliğini Elif Usman'ın Yönetmenliğini Zeynep Günay Tan'ın yaptığı Kayıp dizisinde "Kadir" karakteriyle kısa sürede büyük alkış toplayan genç oyuncu Kaan Yıldırım ile özel röportaj gerçekleştirdik.


Kaan Yıldırım kimdir? Kendinizden biraz bahseder misiniz?


1986 İstanbul doğumluyum, insanın kendinden bahsetmesi subjektif gelir bana o yüzden kısaca bahsetmek gerekirse, yeniliğe ve değişime her zaman ihtiyaç duyan, rutin düşmanı ve pozitif biri diyebilirim.

Oyunculuk kariyeriniz nasıl başladı, "Kayıp" dizisine nasıl dahil oldunuz ?

Yaklaşık 2 senedir eğitim alıyordum ve bu yaz başında çeşitli projeler için auditionlara girmeye karar verdim. Kayıp da bunlardan birisiydi, hatta en iyisiydi diyebilirim. 2 deneme çekiminden sonra projeye dahil edildim.

Set ortamınız nasıl? Kadroda çok iyi isimler var onlar ile çalışmak nasıl bir duygu?

Set ortamımız keyifli çünkü herkes işini en güzel şekilde yapmaya çalışıyor ve çalışırken keyif alıyor. İnsanların düşündüğü gibi inanılmaz eğlenilen bir durum yok ortada. Herkes disiplinli bir şekilde işini yapıp en iyi sonucu ortaya çıkarmaya çalışıyor. Tecrübeli isimlerle çalışmak benim için okul gibi oldu açıkcası. Hem keyifli hem öğretici oluyor benim için. Bu yüzden şanslı olduğumu düşünüyorum.


Kayıp dizisinde Kadir karakterini canlandırıyorsunuz, nasıl biri Kadir?

Kadir hayatı boyunca 2. planda kalmış (Kerem'e olan ilgiden dolayı), aynı evde yaşadığı Kerem her şeye sahipken, o kadar varlığın karşısında yoklukla yaşamış bir çocuk. Bu çok zor bir durum aslında. Bunun hırsını, kıskançlığını içinde yaşayan 20 li yaşlarda bir genç.. Zaten paraya düşkünlüğü, kumara olan ilgisi de biraz bu sebeplerden dolayı. Gözü cinayete teşebbüs edebilecek kadar kara olsa da, aynı zamanda çok vicdan sahibi bir genç.

Dizi süreleri sizce de çok uzun değil mi? Kaç saat çalışıyorsunuz?
Dizi süreleri eğer yurt dışı baz alınırsa tabi ki uzun. Ancak burada sistem böyle. Çalışma saatlerimiz değişken, bölüm bölüm değişiyor yoğunluğa göre.

Oyunculuk dışında yapmak istediğiniz bir meslek var mı?
Şu anda öyle bir düşüncem yok. Oyunculuk beni meslek olarak tatmin ediyor.

Peki “Hayatımda şu şöyle olmasaydı daha iyi olurdu” dediğiniz bir an oldu mu ?
Bence hiç birşey sebepsiz olmuyor, o yüzden olduğuna üzüldüğünüz yada keşke böyle olsaydı dediğiniz şey bile aslında size başka bir kapı açıyor. O yüzden yok diyebilirim.

Televizyon önü oyunculuğunda sizce sosyal medyanın etkisi nasıl? Fikirlerinizi merak ediyorum.
Sosyal medya birçok sektörde çok önemli bir güç haline geldi. Oyuncuya PR olarak tabiî ki yardımı oluyordur ancak başka bir etkisinin olacağını düşünmüyorum.

Kullandığınız parfüm markası nedir diye sorsam?
Lancome Hypnose.

Değerli paylaşımlarından ve verdiği içten yanıtlarından dolayı Kaan Yıldırım ve Asiye Kocaman Casting'e çok teşekkür ederim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar