Nurhak Mine Söz Röportajı

Bu sezon Focus Film'in yapımcılığını üstlendiği Adını Kalbime Yazdım‘ dizisinde canlandırdığı ‘Diyar’ karakteriyle kısa sürede büyük alkış toplayan oyuncu Nurhak Mine Söz ile özel röportaj gerçekleştirdik.

Nurhak Mine Söz kimdir? Kendinden biraz bahseder misin? 1987 yılında  Arnavut göçmeni bir ailenin kızı olarak Edirne'nin Keşan ilçesinde dünyaya geldim.İlkokulu Keşan'da okuduktan sonra,
ortaokulu Trakya Üniversitesi devlet Konservatuvarında, liseyi de
Mimar Sinan Üniversitesi Devlet konservatuvarı Klasik Batı Müziği
Keman bölümünde tamamladım.2006 yılında Mimar Sinan Güzel Sanatlar
Üniversitesi Tiyatro bölümüne girerek oyunculuk serüvenim
başladı.Hayatı hayal kurup onların peşinden koşarak yaşayan herhangi
biriyim sadece. :)

Oyunculuk kariyerin nasıl başladı? Oyunculuk benim için tiyatro bölümüne girmemle başlamış olsada
profesyonel anlamda 2009 yılında Arka Sıradakiler dizisiyle
başladığını söyleyebiliriz.

Arka Sıradakiler hakkında düşüncelerin nelerdi? Arka Sıradakiler benim ilk göz ağrım o yüzden benim için çok önemli
bir proje oldu.Hemen hemen bütün arkadaşlarımın ilk projeleriydi ve
bizim için gerçek bir okul niteliğindeydi.Keyifli geçmiş zamanlar
diyebilirim.

Yer aldığın projeler hayatına neler kattı?
Yeni deneyimler,yeni hikayeler ,yeni renkler ,yeni durumlar,yeni
zorluklar kısacası "yeni"nin kendisini.

Set ortamınız nasıl. Kadroda çok iyi isimler var onlar ile çalışmak nasıl bir duygu?
Set ortamımız gerçekten tek kelimeyle muhteşem. Şehir dışı işler
diğerlerine göre daha zordur. Sette birliktesin set bitince otelde
birliktesin hep aynı insanlar zordur. Ama burada hiç öyle olmadı ,
herkes birbirine son derece saygılı ve uyumlu. mükemmel bir ansanble
ruhu hakim sete ve bunu yaratanda kesinlikle yönetmenimiz Metin
Balekoğlu.Bütün bunların yanı sıra kadroda Emel Göksu gibi bir ismin
olması gerçekten tecrübenin ta kendisi.Emel abla sadece aynı sahneyi
paylaştığınızda değil beklediğiniz anlarda bile bir şeyler
öğrenebileceğinizmiş eşsiz bir değer.

Adını Kalbime Yazdım dizisinde Diyar karakterini canlandırıyorsunuz nasıl
biri Diyar ?

Bozbeyler'in en küçüğü Diyar.17 yaşında lise son sınıf öğrencisi.Tek
amacı okuyup üniversiteye gidip avukat olmak ,Mardin'den ve ağa kızı
olmanın getirdiği dayatmalardan fazlasıyla sıkılmış ve İstanbul'da
yaşamak istiyor.Bu yüzden çalışkan bir öğrenci. büyük abisi Ömer onun
için hayatta rol modeli.Tek kız olduğu ve babaları öldüğünde çok küçük
olduğu için konağın göz bebeği aslında
İlerde hangi oyuncu ile başrol olmak isterdin ? Yada hayal ettiğin bir
oyuncu varmı? Yerli/Yabancı

Çok fazla var,biraz uçucam ve ilk aklıma iki ismi söyleyeceğim,Hugh
Laurie ve Nicole Kidman

Günlük hayatından biraz bahsetmeni istiyorum. Bir günün nasıl geçer?
Bu soruya verilecek öyle net bir cevabım yok doğrusu.Çünkü günlerimi
belli bir rutinin içine hapsetmekten pek hoşlandığım söylenemez.İç
güdülerini, dürtülerini kovalayan biriyim.Güne uyanmakla başlar her şey
bakarım önce gün ne getirmiş bana daha sonra ne hissediyorsam öyle
yaşarım her günüm başka yani.. günlerim ruhumun yansıması çoğu
zaman...

Beni kırmadığın için teşekkür ederim. 
Ben teşekkür ederim (:

Yorumlar

Popüler Yayınlar