Alper Karaot Röportajı

Güzel sahne showlarıyla izleyenleri büyüleyen Alper Karaot ile röportaj yaptık 

Alper Karaot kimdir kendinden biraz bahseder misin? Alper Karaot 16 Ocak 1988 İstanbul doğumlu kendisi bir koreograf ve dansçı aynı zamanda konservatuvarlı :) şaka bir yana Türkiye'de sanatçıların ve televizyon programlarının sahne showlarını kliplerindeki koreografilerini hazırlıyorum.Zaman zaman dans ediyorum  Daha önce çalıştığım isimler arasında Murat Boz,Hande Yener,Sezen Aksu,Sertab Erener ve Sinan Akçıl gibi isimler var. Kanal D,Show TV ve Star TV'de yayınlanan bir çok programda koreograf olarak imzam var.Yurt içi ve Yurt dışında bir çok dans projesinde görev aldım almaya devam ediyorum.. Aynı zamanda şarkı söylüyorum ve zaman zaman kendi showlarimi yapıyorum;)

Survivor yarışmasından teklif gelse cevabın ne olurdu? Sence senden bir "survivor" olur muydu? Survivor kesinlikle bana göre değil,tanımadığım insanlarla özellikle kameraların olduğu ve aç kalacağım sürekli bir mücadele içinde olacağım bir ortam çokta benlik değil :) katılanlara büyük hayranlıkla bakıyorum ve takdir ediyorum ;) 



Kullandığın parfüm markası nedir diye sorsam? Diesel Fuel For Life,jean paul guiltier Kokorico

Üç kelime ile Alper Karaot? işkolik,merhametli,iyi dost/sevgili

En son izlediğiniz film? The East 

Bizi kırmayıp röportaj yapmayı kabul ettiğiniz için teşekkürler.Ben Teşekkür ederim iyi çalışmalar ;)

Değerli paylaşımlarından ve verdiği içten yanıtlarından dolayı Alper Karaot'a çok teşekkür ederiz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar