Filiz Paker (Afroliz) Röportajı

Twitter fenomeni Filiz Paker nam-ı değer Afroliz ile röportaj yaptık 

Kendinden biraz bahseder misin? Filiz Paker kimdir? 

Filiz Paker evin tek kedisi radyo TV mezunu TRT naklen yayında staj ve sonrası ösym ve radyoda çalıştı :) Şu anlarda da Twitter ünlüsü bir kız . Aslen Ankaralı'yım  ilkokul ortaokul sınıf birinciliği derecelerim var . evde bir tane shih tzu köpeğim oğlum var evladım onu büyütüyorum . Herkesten uzak bir çocukluk geçirdim ama hep başarılı oldum .
 Favori parfümünüz?
parfümleri çok seviyorum çocukluk hayalim Paris'e gidip parfümler almak .burberry weekend favori parfümüm tenime en çok bu uygun 

Günlük hayatından biraz bahseder misin? Neler yaparsın,nasıl vakit geçirirsin.

İstanbul planlarım var stüdyo artık film aşaması bunların gerçek olmasını diliyorum profesyonel fotoğraflarım için bekleniyorum . inşallah başarılı bir kadın olurum .

En sevdiğin yerli oyuncular bay/bayan

oyuncular bayan Zeynep Çamcı son zamanlarda çok beğeniyorum onu güzel ve başarılı . erkek oyuncu Kıvanç Tatlıtuğ'un oyunculuğu başarılı .

En sevdiğin yabancı oyuncular bay/bayan

 yabancı oyunculardan Richdar Gere ve Julia Robert'den vazgeçemem :) hislendiğim aşk filmleri onlarındı

En sevdiğiniz renk? 

en sevdiğim renk pembe hayata hep öyle bakmak gerekir

Kendinizi güzel buluyormusunuz?

Kendimi çekici ve albenisi yüksek buluyorum standartların üzerindeyim . kendime ait bir güzelliğim var ama çok güzel değilim .seksi buluyorum masum dişi çocuksu

Dedikodunun hayatınızda yeri varmıdır?

dedikodu değil ama haksızlığa hiç gelemem sivri konuşurum,dürüstlükten yanayım.

Bizi kırmayıp röportaj yapmayı kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Ben teşekkür ederim hepinizi seviyorum

Yorumlar

Popüler Yayınlar