Hazal Röportajı

Yeni albüm oncesinde Hazal'la röportaj yaptik.

Hazal kimdir? Bize biraz kendini anlatır mısınız? İstanbul'da doğdum ve büyüdüm.Müzikte kariyer yapmış pek çok meslektaşım gibi,benim de erken yaşlarda müzikal maceralarım oldu.Saç fırçasıyla şarkı söylemek,elimi değdirdiğim bütün müzik aletlerinden melodik sesler çıkarmak gibi.Müziği bu kadar çok sevmeme rağmen ilkokuldan sonra başlayıp konservatuvara girene kadar sürdürdüğüm bir voleybol hayatım oldu.Müjdat Gezen Sanat Merkezine ve akabinde İTÜ Türk Müziği Konservatuvarı'na devam ettiğim dönemde okul arkadaşlarımla gece kulüplerinde çalışmaya başladım.Çok olumlu tepkiler alıyordum.Hadi sen de bir albüm yap;ne zaman dinliyoruz albümünü kabilinden  cümleler sıklaşmıştı.Ama ben bunun olma ihtimalini çok imkansız görüyor ileride iyi bir müzik öğretmeni olmayı istiyordum.En fazla,bir gün Sezen Aksu'ya vokal yapmak gibi bir hayalim vardı.Ancak olaylar bir film senaryosu gibi gelişti.
Kendimi bir anda albüm çalışmalarının içinde buldum.İlk albümümden Sevdalım,Elden yar olmaz ve Bozuyorum yeminimi isimli şarkılar çok sevildi.1995 senesinin Kral TV Müzik ödüllerinde en iyi çıkış yapan sanatçılarda aday oldum.Yılın son haftasında çıkan bir albümle aday olmak bana keşke bir kaç önce çıksaydım diye düşündürmedi değil:)Ardından hem yurt içinde hem de yurt dışında yoğun bir konser trafiği başladı.İki senelik bir aradan sonra 2.albümümü yaptım.İlk albümdekinden farklı olarak Osman abim isimli pop funk tarzı eğlenceli bir şarkıyla çıkış yaptım.Romantik şarkılarımı sevenler tarafından yadırgansa da,şarkı gençler arasında çok ilgi gördü.Konser talepleri iki katı fazlalaştı.Devamında Yalancı Sevda gibi slow şarkılara klip çekerek sevenlerimin gönlünü aldım sanıyorum :) Yine iki senelik bir aradan sonra üçüncü albümüm Sürgün Aşkımız'ı çıkardım.O albümde de Sürgün Aşkımız, 
Parayla saadet olmaz cover parçamız ön plana çıktı.

2001 yılında yarım bıraktığım okuluma geri döndüm.Uzun bir süre albüm yapmadım.Ta ki 2009'daki Geriye Dönme isimli albümüme kadar.Bu albümde ilk defa şarkı sözlerimi ve bestelerimi görücüye çıkardım ve çok iyi tepkiler aldım.Ağırlıklı olarakta yepyeni,yetenekli ve üretken bir müzisyen olan Dost Bilen Kırım'la çalıştım.Görmeseydim isimli şarkımız promosyon çalışması yapmamamıza rağmen İnternet ortamında milyonlara ulaştı.Şimdi Fono Müzik etiketiyle çıkacak yeni albümüm için harıl harıl çalışıyorum stüdyoda.Şarkıların çoğunda yine Dost Bilen Kırım ve eski dost Kerime Abidik imzası var.Sektöre kan getirecek,meraklanmaya değer bir albüm geldiğini söyleyebilirim.Bu arada sana stüdyodan bir fotoğrafımı gönderiyorum Eren'cim :)
Survivor yarışmasından teklif gelse cevabınız ne olurdu? Sizce,siz bir Survivor mısınız? Karasız kalırdım sanırım.Eski bir sporcuyum,doğa aşığıyım,kafadan Survivorum o tartışılmaz :)) Fiziki gücümle ve bilgi birikimimle bakir doğada çok rahat hayatta kalırım.Öyle bir ortamda enerjimle herkesi canlı tutacağımı ve şarkılarımla da çok eğlendireceğimi düşünüyorum ama yine de bu program, arıza çıkaran tipler için daha iyi.Saygısızlığa hiç tahammül edemem.Buna maruz kalırsam ya ortamı terk ederim ya da içimden bir canavar çıkar ki bu halimi insanların görmesini hiç istemem :))

Hobileriniz var mı; nelerdir? Olmaz mı? En büyük hobim yemek yapmaktır.Yemek yapmak benim için resim yapmak gibi.İçinde kaybolduğum bir keşif anı.En güzel tarafı da yaptıklarımı sevdiklerimle paylaşmak.Yabancı dillere karşı büyük bir ilgim var küçüklüğümden beri.Boş vakitlerimde yabancı dillerde kendimi geliştiririm.Kitap okumak vazgeçilmez bir hobi benim için.Hatta kitap okumaya, hobi dememeliyiz bence.Her şartta okumalı.Ülkemize gelen turistleri biraz gözlemlersek ne demek istediğim anlaşılacaktır.Yolda,sahilde vs. sürekli okuyorlar;çok takdir ediyorum.Sinemayı çok severim.İyi bir filmi izlerken bütün dertlerimi unutuyorum.Voleybolu unutmamalıyım tabii ki.Uzun zamandır oynamıyorum ve o zamandan bu yana bayan voleybolu çok ilerledi ülkemizde.Kızlarımızın en büyük destekçilerindenim ve başarıyla gurur duyuyorum.

Yerli dizileri takip ediyor musunuz? Bir kaç tanesini evet.Mesleğimiz gereği her an başka bir yerde olabiliyoruz o yüzden denk getirmek zor.Muhteşem Yüzyıl'ı seyrediyorum.Leyla ile Mecnun'u çok seviyordum ama yayından kaldırıldı.Şimdi, aynı ekibin yeni bir projesi var ;heyecanla bekliyorum.

Hangi parfümü kullanıyorsunuz? Kadınlar pek söylemek istemez aslında,bu da onların küçük sırlarından biridir :)
Yazın vazgeçilmezim Dolce&Gabbana Light Blue.Kış aylarında ise Narcisso Rodrigez for her ve Guerlain'in Champs Elysee'si

İnternete girdiğinizde neler yaparsınız? Beni seven,dinleyen herkes, büyük küçük çok değerlidir benim için.Sosyal paylaşım siteleri onlarla iletişim kurmak ve kendinizi birinci ağızdan ifade edebilmek için biçilmiş kaftan.Sevenlerimle konuşurum.twitter'ı @sadecehazal adıyla kullanıyorum.Gündemi takip ederim.İlgi duyduğum konularda araştırma yaparım. İnternet'in en güzel yanı bilgiye anında ulaşabilmenizi sağlamak değil mi zaten.Bir de simülasyon oyunları çok seviyorum kafa dağıtmaya birebir.Her ne kadar 4.sü yolda olsa da The Sims 2 vazgeçilmez benim için :)

Küçük te olsa sırlarınız var mıdır? Var tabii ki... Maalesef kısa cevap; e adı üstünde zaten, "sır", söylenmez :)

Sizce aşk nedir? Aşk, sevginin çocukluk hali bana göre.Aşka iyi bakarsanız büyüyor,gelişiyor,olgunlaşıyor ve sevgi oluyor kendisi :)

Değerli paylaşımlarından ve verdiği içten yanıtlarından dolayı Hazal'a çok teşekkür ederiz.




Yorumlar

Popüler Yayınlar