Nadide Sultan Röportajı

Anlayan Anlar single albümüyle hayranlarına mutlu haber veren Nadide Sultan'la mükemmel sohbet harika röportaj yaptık 

Nadide Sultan kimdir kendinden biraz bahseder misin? Küçüklüğünden beri şarkı söyleyen yaralarını müzikle saran biriyim Mutluluk kaynağım insanlarla olmak sevgiyi paylaşmak

İzleyebildiğin diziler varmı? Aslında sürekli takip ettiğim bir dizi yok ama Karadayı'yı beğeniyorum ve arada sırada seyrediyorum


En son hangi filmi izlediniz? En son sinemada Gravity'yi izledim Film bir harikaydı


Günlük hayatınızdan biraz bahsedermisiniz? Güne daima sağlıklı bir kahvaltıyla başlarım İşlerim varsa giyinir çıkarım Yoksa evde film seyrederek ya da arkadaşlarımla buluşarak zamanımı değerlendiririm


Güzel olduğunuzu düşünüyormusunuz? Güzellik herkese göre değişir Kendimi güzel bulduğum da bulmadığım zamanlar da oluyor


En sevdiğiniz oyuncular? Angelina Jolie Mel Gibson George Clooney


Hangi parfümü kullanıyorsunuz? Değişiyor ama bir tanesi sabittir O da Michael Kors elbette


Hayranlarına seslenmek ister misin? Onlara şarkılarımla seslenmeyi seviyorum Sürekli güzel şarkılar paylaşmaya çalışacağım


Bizi kırmayıp röportaj yapmayı kabul ettiğiniz için teşekkürler. Ben teşekkür ederim Eren benim için zevkti. 


Değerli paylaşımlarından ve verdiği içten yanıtlarından dolayı Nadide Sultan'a çok teşekkür ederiz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar