Pınar Öner Röportajı

 Güzel sesiyle herkesi büyüleyen kadın Pınar Öner'le röportaj yaptık 

Kendinden biraz bahseder misin? Pınar Öner kimdir?  İTÜ Türk Müziği Devlet Konservatuarı mezunuyum.Ayrıca Üsküdar Musiki Cemiyeti’nde de eğitim aldım 3 yıl.2010 yılında 'Hala Beyaz 'adlı albümüm çıktı Seyhan Müzik'ten.Albümün ilk klip şarkısı olan Yıldız Tilbe'den aldığım 'El Adamı' cluplerde sık sık çalınıyor 6 şarkıdan oluşan albümde sözü müziği bana ait olan 'Islam İmza'adlı şarkım da yer alıyor.Sahnede pop müzik söylüyorum ama sahnedeki akışa göre her tarzın içine girebiliyorum kendi tarzımdan çok uzaklaşmadığım sürece.

  İzlediğiniz diziler varmı? Takip edebildiğiniz desek daha doğru olur Şu anda Çalıkuşu'na bayılıyorum.Herşeyiyle süper.Geçen sezondan beklediğim takip ettiğim bir dizi yok          

 En sevdiğin yerli oyuncular bay/bayan Kadın oyunculardan Songül Öden'i beğeniyorum bu dönem en çok.Umutsuz Ev Kadınları'nda onun sahnelerini bekliyorum.Erkek oyunculardan Kıvanç Tatlıtuğ'u beğeniyorum.        

  Aşkın listesini oluşturabilir misiniz? Gözyaşı dökmek sonra sevgilinin bir sözüyle hayata geri dönmek, niye ağladığını unutmak. Çok kıskanmak ama belli etmemeye çalışırken sabrı öğrenmek. Bazen aşkını herşeyden önemli görmek dünyayı unutmak. Aşık olduğuna şükretmek, aşksız zamanların huzurunu özlemek ama aşkını en çok ve her şeyden çok özlemek.Acı ve mutluluk aşk. 

 Güzel olduğunuzu düşünüyormusunuz?  Yüreği kötü olanların dışında bütün insanların güzel olduğunu düşünüyorum. Ben de insan kadar güzelim.Ya da çirkin değilim öyle söyliyim.Ama mutlu olduğumda, enerjik olduğumda,işlerimi tam yapıp hayatımı istediğim gibi kontrol edebildiğimde daha güzel hissediyorum kendimi. Bi değişiyorum başka oluyorum.                  

Şarkıcılığına nasıl başladınız? Konservatuar eğitimimle beraber ilk sahne deneyimlerim de başladı.

En sevdiğiniz renk? Mavi       

Bizi kırmayıp röpörtaj yapmayı kabul ettiğin için çok teşekkür ederiz. Ben teşekkür ederim Eren :)    
                                    Değerli paylaşımlarından ve verdiği içten yanıtlarından dolayı Pınar Öner'e çok teşekkür ederiz.
                                                                   

Yorumlar

Popüler Yayınlar