Yiğit Kutlu Öztürk Röportajı

Ekranların yüzü oyuncu Yiğit Kutlu Öztürk'le röportaj yaptık 
Yiğit Kutlu Öztürk kimdir kendinden biraz bahseder misin? Güneyde Bir kuzey'liyim karadenizliyim Antalyada yaşamaktayım.. 1997'de Antalya'da doğmuşum Annem sosyolog babam mühendis Yakışıklı olduğunuzu düşünüyormusunuz? yakışıklı olduğumu düşünmüyorum çünkü fiziğe önem vermiyorum ben yürekçiyim sanırım :) eğitim ve kişilik benim için daha önemli Hangi parfümü kullanıyorsunuz? Calvin Klein
Küçükte olsa sırlarınız varmıdır? Sırlarla doluyum.. ne zaman ne yapacağım belli olmuyor :) En sevdiğiniz oyuncular? Necat İşler,Fikret Kuşkan

Kendine örnek aldığın isimler varmı? Annem.. Tek başına beni sorunsuz büyüttüğü ve sorun olsa da bana çaktırmadığı için.. Buradan ona teşekkür ediyorum Seni seviyorum annecim
Hayranlarına seslenmek ister misin? Siz siz olun kötü alışkanlıklar edinmeyin..Kitap okuyun hayatı koklayın. Kendiniz olun.. bir de beni sevmeye devam edin sizi seviyorum martılarım

Bizi kırmayıp röpörtaj yapmayı kabul ettiğin için çok teşekkür ederiz. Ben teşekkür ederim zevkti..

Değerli paylaşımlarından ve verdiği içten yanıtlarından dolayı Yiğit Kutlu Öztürk'e çok teşekkür ederiz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar