Ali Yalçın Röportajı

Babam Sınıfta Kaldı dizisinin Sinan'ı Ali Yalçın ile keyifli sohbet ettik 

Öncelikle sizi kısaca tanıyalım. Oyuncu olmadan önce neler yapıyordunuz? Oyunculuğa küçük yaşta başladım, 15 yaşındaydım. Oyunculuktan önce değil ama aynı zamanda yaptığım birçok iş oldu. Bunların içerisinde satış elemanlığından garsonluğa kadar pek çok iş var. Aynı zamanda müzikle de uğraşıyorum, söz yazıyorum ve beste yapıyorum.


Oyunculuk hikayeniz nasıl başladı? Oyunculukla ilgili bir eğitim aldınız mı? Bir gazete ilanıyla başladı. Yüz modelliğiyle ilgili bir yarışmaya katıldım, o yarışmayı kazanınca birçok ajans birlikte çalışmak istedi. İlk olarak küçük rollerle başladım, İki Aile dizisinde Yılmaz rolünü oynadım. Ben hobi olarak bakarken bu işe , çalıştığım ekipler ciddiye aldılar :) Bir işte beraber çalıştığım bir ekip başka bir işte de benimle çalışmak istedi, bu zamanla gelişti. İlk ana cast deneyimim Hayat Apartmanı oldu, bu proje sırasında Levent Ülgen'den oyunculuk eğitimi aldım. Daha sonra Akasya Durağında oynarken Binnur ve Tarık Şerbetçioğlu hocalarım oldular.


Babam Sınıfta Kaldı dizisine nasıl dahil oldunuz? Gani Müjde ile Pis Yedili dizisinin ilk cast çalışmalarından yani 4-5 sene öncesinden beri tanışıyoruz. Bu projenin cast çalışması başladığında da menajerim Asiye Kocaman'la iletişime geçtiler, tekrar görüşmelere gittim ve projeye dahil oldum.


Dizide çok başarılı isimlerle beraber rol alıyorsunuz. Bu durum sizi heyecanlandırıyor mu? Cem ağbi, Halit ağbi ve Ani ablayla aynı seti paylaşmak gerçekten heyecan verici, evet. 



Sette diğer oyuncularla aranız nasıl? Eğlenceli bir ortam mı yoksa ciddi mi? Çok eğlenceli bir ortam ama tabi ki bir iş yapıyoruz, tamamen ciddiyetsiz bir ortammış gibi de algılanmasın :) Sette maskotumuz Şems Özkan yani Şinasi. O kadar çok gülüyoruz ki setin nasıl geçtiğini anlamıyoruz. Sette 3-2-1 Kayıt denmiyor da 3-2-1 Şems deniyor onun sahnelerinde, böyle özetleyebilirim. :) Cem ağbi ve Halit ağbi'nin de eski anılarını dinlemek çok eğlenceli oluyor. 

Tek çocuk musunuz? 4 kardeşiz, 3 tane ablam var.

Özel hayatınızda biri var mı peki? Evet,var :) 

Değerli paylaşımlarından ve verdiği içten yanıtlarından dolayı Ali Yalçın'a çok teşekkür ederiz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar