Barış Çelikkol Röportajı

Başarılı Oyuncu Barış Çelikkol ile röportaj yaptık...

Kendinden biraz bahseder misin? Barış Çelikkol kimdir?

1986 yılında Bursa'da doğdum. İlk, orta ve lise eğitimimi Bursa'da tamamladım. Aynı esnada Bursa Devlet Tiyatrosu 'Tiyatrosunun açtığı sınavları kazandım. Çok büyük ustalarla konservatuvar sınavlarına hazırlandım ve en nihayetinde Mimar Sinan Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Tiyatro bölümünü kazandım ve İstanbul maceram başladı. 

Herşey Yolunda  dizisinden nasıl teklif geldi?

Menajerim projeden bahsetti. Akabinde bir deneme çekimi ve Ömer (Uğur) hoca ile yaptığım görüşme sonrasında projeye dahil oldum.

Yer aldığın diziler senin için önemli midir?

Kesinlikle çok önemli. Zira hala fosforlu kalemle çizerek notlar alarak çalışırım. Bu benim işim,aşkım. Bu dizi, bu tiyatro, bu sinema diye ayırmam. Hepsine aynı özen ve özveriyle yaklaşırım. Hatta mesleğim söz konusu olduğunda akan sular durur.

Kendinde sevdiğin ve sevmediğin huyların nelerdir?

Çabuk sinirlerim, ama sinirim saman alevi gibidir kin tutmam. Bir de çay kahve içmediğimde biraz agresif olabiliyorum :)

İzlediğiniz diziler varmı? Takip edebildiğiniz desek daha doğru olur.

'Yok ben dizi izlemiyorum' demek bana çok büyük sahtekarlık gibi geliyor. Hele ki bu mesleği yapanlar söyleyince gülüyorum sadece.Her işe mutlaka bakarım, en azından fikrim vardır. Bu sene fırsat buldukça 'Kayıp' dizisini izliyorum. Çok kaliteli bir iş. Tam bir Dexter hastasıydım lakin bitti. Şimdi American Horror Story 'i pek bir tavsiye ettiler sıradaki dizim o.

Herşey Yolunda dizisinde Tırsak Kemal karakterini canlandırıyordunuz nasıl biriydi Tırsak Kemal?

Oynarken kendime bile içimden kıs kıs güldüğüm, oynaması çok keyifli, sahası geniş bir karakterdi. Meslek hayatım boyunca hep hatırlayacağım karakterlerden biri oldu kendileri :)

Günlük hayatınız nasıldır?

Genellikle evcimenimdir. Sinema , tiyatro ve festivalleri mümkün mertebe takip eder izler, okur, gezer, tozarım. Doğa vazgeçilmezimdir ve Bostancı sahilinde paten kaymak en keyif aldığım aktivitedir.

Hobileriniz varmıdır?

Klasik şeylerin dışında bitkilerle ilgilenmek ve yemek yapmak beni olağan kaostan uzaklaştırıp dinginleştiriyor.Yazmak da öyle. Hatta ilerde mutfağımı geliştirip güzel bir cafe açmak istiyorum.


Yakışıklı olduğunuzu düşünüyor musunuz?

Kime göre neye göre. Bilmem. Sempatiğim heralde , öyle diyorlar. Yabancılar da 'you're so cute' diyor :). Zaten güzellik ve yakışıklılık tamamen auro meselesi. Nice güzel hatun var konuşunca keşke konuşmasaydı diyorsunuz mesela :) Tamamen varlığını, tarzını taşımakla alakalı bir çekim bence bu kavramlar.

Bizi kırmayıp röportaj yapmayı kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Teşekkürler bizden size. Saygılar ;)

Değerli paylaşımlarından ve verdiği içten yanıtlarından dolayı Barış Çelikkol'a çok teşekkür ederiz.




Yorumlar

Popüler Yayınlar