Burak Uyanık Röportajı

Delta fm'in radyo programcısı Burak Uyanık ile mükemmel sohbet harika röportaj yaptık 

Burak Uyanık kimdir? Kısaca bahseder misiniz kendinizden? 

Vallahi müzisyen,yazar, radyocu, tiyatro aşığı aklına ne gelirse sanatla ilgili hepsinde varım.
Çok yönlü geliştiriyorum kendimi,fazlasıyla kitap okuyorum, film izliyorum. Bu önemli iki unsur
hayatımı betimliyor.

Radyoculuk hayatına nasıl başladınız?
Radyolar küçüklüğümden beri beni cezbetmiştir. Radyo tiyatrosuna aşık biri olarak radyonun içerisinde yer 
almalıyım diye düşündüm.Müzisyenliğimin yanına ek sanat kolları katmak adına Radyo TV ve sinema bölümünü kazandım ve 
son sınıf öğrencisi olarak okuluma devam etmekteyim.İnternet radyosu ile başladığım bu serüven Delta FM de profesyonel
olarak radyocu olmamla devam ediyor

Mikrofon başına geçtiğiniz günü hatırlıyor musunuz?.
Müzisyen kimliğimle çok geçtim, İnternet radyosu ile çok geçtim fakat ilk profesyonel radyoculuğum
Delta FM'de 15 Temmuz tarihinde Emir Can ile '' Deliler orda mısınız ?'' cümlesi ile başladı. Radyonun Delileri
isimli programı Delta Fm'de yapmaktan gurur duyuyorum.Özellikle yol arkadaşım Emir Can 'ı çok yetenekli ve beni
mizah konusunda tamamlayıcı buluyorum.Onsuz olsaydı geceleri romantik programlar yapardım 

Aklınızda kalan hiç unutamadığınız yayınınız var mı?
Her yayınımız çok farklı ve sıra dışı geçiyor , her ne kadar bu programda sıra dışılık yok desekte !
Ama unutamadığım yayınlardan biri dinleyicimizin Aksaray'da Aksakallı dedeyi aradığı bölümdü.

Delta fm’deki programlardan ve kendi programlarınızdan bahseder misiniz biraz?
Delta FM de Radyonun Delileri isimli program ile 5 aydır zirvede programlar yapıyoruz.
Kültürümüze ve değerlerimize sahip çıkarak, müstehcenliğe yer vermeden seviyeli absürt mizah
yapmaya çalışıyoruz. Delta FM 'i yeniliğe açık olmasından dolayı çok seviyoruz.Yaptığımız program 
gerçekten cesur bir program fakat bakıyorsunuz insanlar bayılıyorlar bunun göstergesi her yayında hatların
kitlenmesi..
TV projemiz için çalışmamız ise devam ediyor.

Sizi biraz da sosyal yaşantınızla tanıyabilir miyiz? 
Sosyal yaşantım, müzik dinleyerek, gitar çalarak ikinci kitabımı yazmaya çalışarak ve tiyatroya giderek
geçiyor.Yoğunluk aslında pek özel yaşantı bırakmıyor.

Favori parfümün? 
var kendimize göre bir parfümümüz buda sır olsun :)

Küçükte olsa sırlarınız var mıdır?
Hepimizin sırları vardır. Özellikle yapacağımız işler ile ilgili söylemediğimiz ve sakladığımız
sırlarımız var.

Günlük hayatından biraz bahsetmeni istiyorum.
Bir günün nasıl geçer? Televizyon çok izleyemiyorum fakat Leyla ile Mecnunu takip ediyordum, bitmesine üzüldüm kaliteli
bir yapımdı. Behzat Ç de takip ettiğim dizilerdendi.
10) Günlük hayatım koşturmacalı ama başarı dolu geçiyor.Sabah kalkarım Radyoya giderim sonra planlamadığım
koşturmalar yaşarım ve en sonunda uyuyamam . Çok az uyurum maalesef..

Bizi kırmayıp röportaj yapmayı kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederiz. 
Ben teşekkür ederim başarılar


Değerli paylaşımlarından ve verdiği içten yanıtlarından dolayı Burak Uyanık'a çok teşekkür ederiz.

 .

Yorumlar

Popüler Yayınlar