Ece Özey (Softa) Röportajı

Softa grubunun tatlı baş vokalist'i Ece Özey ile mükemmel sohbet harika röportaj yaptık
Ece Özey kimdir kendinden biraz bahseder misin?

Merhabalar. Son 2 gündür 25 yaşımdayım. Hala büyümeye ve karar vermeye çalışıyorum ne olduğum ve ne yapmak istediğimle ilgili. :) Ama hayatımda en çok yeri müzik, seslendirme ve oyunculuk kaplıyor. 

Üniversite yılları senin için ne ifade eder?
Üniversite yılları hayatımın en özgür ve en güzel yılları olabilir gerçekten. Hem rüşdümü ispat etmiş, hem de okulu bitirmekten başka hiçbir sorumluluğun altına girmemiş olduğum için, gönlümce yaşadım. Okumak için İzmir'den Ankara'ya gittim, herkese de ailesinden ayrı bir üniversite hayatını tavsiye ederim. Erken yaşta neyin, ne olduğunu görebilmeleri için... Hobilerimi de yine üniversite yıllarımda meslek haline getirmeye başladım.

Peki “Hayatımda şu şöyle olmasaydı daha iyi olurdu” dediğin bir anı oldu mu ?  
Her zaman doğru olanı mı yaptım bilmiyorum ama daha iyiye ve doğruya gideceğine dair olan inancım, pişman olmaktan her zaman vazgeçirdi beni... 

Softa adlı müzik grubunuz var,bu müzik grubu nasıl ortaya çıktı biraz bahseder misiniz?

Softa da yine üniversite yıllarımda kuruldu. Ankara'ya gider gitmez Furkan'la tanıştım ve bas gitar çalmaya başladım. İlk defa gitarı elime alma nedenim, Softa'yı kurmaktı... Hedef ortada olunca, grubun devamı kolay geldi...

M.U.C.K dizisinde Melek karakterini canlandırıyordunuz nasıl biriydi Melek?

Melek akıllıydı, iyi bir dosttu, doğru anlarda doğru cümleleri kuran bir genç kızdı. Doğal bir kız olduğu için oynaması da çok keyifliydi. 

Kullandığın parfüm markası nedir diye sorsam? 

Guerlain - Le Petite Robe Noire

Boş günlerinde neler yaparsın?

Düz yazı veya şarkı sözleri yazıyorum. Müzik yapıyorum. Bir de bu ara tiyatro oyunları çalışmaya başladım. 

Beni kırmayıp röportaj teklifimi kabul ettiğin için gerçekten çok teşekkür ediyorum. 

Ben teşekkür ederim Eren, gecikme için de özür dilerim. ^_^

Değerli paylaşımlarından ve verdiği içten yanıtlarından dolayı Ece Özey ve Softa'ya çok teşekkür ederiz.



Yorumlar

Popüler Yayınlar