Fulden Uras Röportajı

Yıllardır ülkemizde sanatçı kimliğinden taviz vermeden başarıyla gündemde kalabilmiş nadir isimlerden Fulden Uras, samimiyeti ve tatlı diliyle  tüm sorularını cevapladı.

Fulden Uras kimdir kendinden biraz bahseder misin? Vicdanı ve ALLAH korkusu olan senelerdir sinema ve müzikle uğraşan ailesine Layik olmaya çalışan sen gibi biridir.

Yeni projelerin var mı? Merak içindeyim..Projeler biter mi Single var her şeyi hazır stüdyoya girip şarkılarını okuyacağım...bir kaç televizyon projesi var hem kendimin içinde yer alacağı bir proje hem de yapım şirketi olarak inandığımız Türkiye'de daha önce hiç yapılmamış 2 proje hayata geçecek  kısa zamanda inşallah


Peki “Hayatımda şu şöyle olmasaydı daha iyi olurdu” dediğin bir anı oldu mu? Benim hayatımda bunu hep söylüyorum keşkelere yer yok hep iyikiler var keşkelerle yaşamamayı çok küçük yaşta yaşadıklarımdan dolayı öğrendim


Survivor yarışmasından teklif gelse cevabın ne olurdu? Sence senden bir "survivor" olur muydu? Survivor benim için zor olur zira böcekten korkarım  şeker hastasıyım açlıkla basa çıkamam


Kullandığın parfüm markası nedir diye sorsam? Gece addict gündüz dupont veya gucci

biraz klasiğimdir alışkanlıklarımdan zor vazgeçiyorum senelerdir kullandıklarım bunlar

İzleyebildiğin diziler varmı? Evet var Yalan Dünya,Merhamet,Karadayı ve Medcezir'in yabancı versiyonu The O.C'i yeni bitirdim 



En sevdiğiniz renk? En sevdiğim renk yeşil

Küçükte olsa sırlarınız var mıdır? 2 kişinin bildiği sır olmaz dimi elbette vardır bir şeyler

Sizce aşk nedir?  Bence aşk illa bir erkeğe yada bayana hissedilen duygu değil yaratana,çiçeğe,böceğe,anneye,kardeşe,vatana,dinine yeterince sahip olma duygusudur

Bizi kırmayıp röportaj yapmayı kabul ettiğiniz için teşekkürler.Ben teşekkür ederim 





Değerli paylaşımlarından ve verdiği içten yanıtlarından dolayı Fulden Uras'a çok teşekkür ederiz.



Yorumlar

Popüler Yayınlar