Uğur Erdoğan (ArapFaik) Röportajı

6 saniye ile büyüleyen adam vine kullanıcısı Uğur Erdoğan nam-ı değer Arap Faik ile mükemmel sohbet harika röportaj yaptık 

Seni çoğumuz Vine'da tanıdık,tanımayanlar için biraz kendinden bahseder misin ? İsmim Uğur Erdoğan Ankara Üniversitesi Latin Dili ve Edebiyatı 1. Sınıf öğrencisiyim. Okula metroyla gidiyorum.


Bizim “Vine” yıldızımız ol diye teklif aldın mı herhangi bir markadan?  Kimi markalarla çalıştım kimiyle de görüşme halindeyim. 


Peki “Hayatımda şu şöyle olmasaydı daha iyi olurdu” dediğin bir anı oldu mu ? Hiçbir zaman pişmanlık duymadım.Yarın varmışcasına yaşamanın her zaman karşısında durdum.Yani Carpe Diem = Anı yaşa çünkü her şey bir hevestir geçer gider

Sosyal medya ile aran nasıl? Yaklaşık 3 yıldır aktif sosyal medya kullanıcısıyım ve eğleniyorum.

Küçükte olsa sırların var mıdır? Herkesin sırrı vardır ama paylaşırsak sır olmaz sonuçta 

Günlük hayatından biraz bahseder misin? Neler yaparsın,nasıl vakit geçirirsin. Okula gidiyorum, eve geliyorum çok basit ama güzel bir hayatım var.

Peki sen en çok Vine'da kime gülüyorsun? Doğallığını bozmayan, bu işi hayatlarını ortasına oturtulmayan herkese gülüyorum.

Son olarak dinlediğin müzik tarzı nedir? Kendimi belli bir türde kısıtlamam kulağa hoş gelen her şeyi dinlerim ama türküyle doğan arabeskle pişen, metal ve hip-hop la oturmaya başlayan müzik keyfime electro house,dup-step ve hardstyle dinleyerek devam ediyorum. YANİ BANA O GÜN, NE GÜZELSE ONU DİNLİYORUM

Değerli paylaşımlarından ve verdiği içten yanıtlarından dolayı Uğur Erdoğan'a çok teşekkür ederiz.









Yorumlar

Popüler Yayınlar