Buğra Gülsoy Röportajı

Yapımcılığını ARC Film'in üstlendiği senaristliğini Levent Cantek'in Yönetmenliğini Bahadır İnce'nin yaptığı Eski Hikaye dizisinde "Mete" karakteriyle kısa sürede büyük alkış toplayan genç oyuncu Buğra Gülsoy ile özel röportaj gerçekleştirdik.

Buğra Gülsoy kimdir? Kendinden biraz bahseder misin? 1982 Ankara doğumlu, sakin-hiper aktif,biraz melankolik,insanı seven, sınır çizgilerine çok fazla inanmayan, genelde hisleriyle hareket eden,doğruyu ve yanlışı direk pratikte öğrenmeye çalışan,bazen egoları şişen,bazen sıfırın altına düşen;sürekli onları dengelemeye çalışan,arkadaştan çok;az ve öz dost kavramına inanan birisi gibiyim..

Oyunculuk kariyerin nasıl başladı? Doğu Akdeniz Üniversitesi Mimarlık mezunuyum.Üniversitede okurken özel bir tiyatroda afiş tasarımı yapıp,oyun fotoğrafları çekerken;kendimi İonesco'nun "Kral Ölüyor" oyunundaki "Doktor" karakteriyle sahnede bulmamla başlıyor.Mimarlık yapmadım,kendimi kendime sahnenin üzerinde daha iyi ifade edebileceğimi düşünmüştüm. Sahnede olmak beni özgür kılmıştı,mutlu oluyordum.




Eski Hikaye dizisinde Mete karakterini canlandırıyorsunuz nasıl biri Mete? Mete tipik bir Ankara çocuğu;sakin,duygusal,içinde biriktirip bir anda patlayan,ama özünde yalnız,onu tek anlayanın yine kendisi olduğunu düşünen birisi..

7'den 70'e herkesin çok sevdiği ve beğenerek izlediği birisiniz. Sevilmek nasıl bir duygu? Severek yaptığım işime duydukları saygı ve beğeni beni çok mutlu ediyor,gururlandırıyor.Çok teşekkür ederim.

Hayat felsefenizi bize birkaç cümle ile açıklayabilir misiniz? "Kendi toprağım" olgusuna çok fazla inanmayan,bu dünya toprağı üzerinde yaşayan her bir canlının birbirinden daha az değerli olmadığı kavramına inanıyorum..İçinde yaşadığımız gezegenin ve evrenin;biz insanların saçma kavgaları ile anlamsızlaştırılamayacağı ve basitleştirilemeyeceğini düşünüyorum.

Birlikte rol almak istediğiniz isimler var mı? Oynamaktan keyif alabileceğim karakterlerin ve dünyasının bir parçası olmak isteyeceğim hikayelerin peşinden gitmeyi seviyorum..Açıkçası uyumlu bir oyuncu bütünlüğünün içinde olmayı,şu isimle oynamak isterim düşüncesinden daha çok benimseyen bir insanım. Ama illaki cevap verecek olursam Şener Şen veya Benicio Del Toro ile bir sahneyi paylaşmak isterdim..

Çok başarılı bir oyunculuk kariyeriniz var. İlk oynadığınız dizi, film yada reklam filmi hangisiydi? Biraz bahsedebilir misiniz? İlk oynadığım dizi Sadullah Çelen'in yönetmenliğini yaptığı ve 2008 yılında kanal D'de yayınlanan "Hepimiz Birimiz İçin" dizisiydi.İlk oynadığım film Mahsun Kırmızıgül'ün "Güneşi Gördüm" filmi.İlk ve tek oynadığım reklam filmi ise Filli Boyanın "Hayattan Rengi Alın Geri Neyi Kalır ki" temalı filmiydi.Hepsi bir ilkti,ve özellikle dizi film ve sinema filminin başlangıç süreçlerinde acemiliğin vermiş olduğu duyguyla ne kadar heyecanlı olduğumu ve bu heyecanımı kimse anlamasın diye sürekli içimde hapsettiğini hatırlıyorum :)

Sosyal Medyayı aktif olarak kullanır mısınız? Oradan gelen yorumları takip eder misiniz? Twitter ve instagram hesabımı aktif olarak kullanıyorum.Twitterda çok fazla yazmaktansa okumayı tercih ediyorum.Fakat fotoğraf çekmeyi sevdiğim için instagram hesabımı daha aktif kullandığımı söyleyebilirim..Geleceğin medyasını blogların ve sosyal medyanın devralacağını düşünüyorum.Bende kaçırmayayım diye ucundan yakalamaya çalışıyorum. 

Günlük hayatınızdan biraz bahsetmenizi istiyorum.Bir gününüz nasıl geçer? Kışları set set set ,yazları yat yat yat :)


Değerli paylaşımlarından ve verdiği içten yanıtlarından dolayı Buğra Gülsoy'a teşekkür ederiz.



Yorumlar

Popüler Yayınlar