Çağlar Sayın Röportajı

Bu sezon Tükenmez Kalem'in yapımcılığını üstlendiği Pis Yedili‘ dizisinde canlandırdığı ‘Fatih’ karakteriyle kısa sürede büyük alkış toplayan oyuncu Çağlar Sayın ile özel röportaj gerçekleştirdik.

Çağlar Sayın kimdir?
9 Aralık 1984 Manisa doğumlu kendi halinde mühendis kafalı bir oyuncudur.
Oyunculuğa nasıl başladınız?
Doktorlar dizisi ile profesyonel olarak oyunculuğa başladım. Şans, istek, kader... Ne deriz bilemiyorum?
Pis Yedili dizisinde Fatih karakterini canlandırıyorsunuz nasıl biri Fatih?
Aşkı için her şeyi göze alan hatta aşkından başka gözü bir şey görmeyen aklını yitirmiş bir adam.

Hangi dizilerde rol aldınız?

Pis yedili'den önce Doktorlar ve İffet dizilerinde oynadım. Bunların dışında bir kaç dizide de konuk oyuncu olarak yer aldım.

Günlük hayatınızda neler yapmaktan hoşlanırsınız?
Kitap okumaktan, spor yapmaktan, yürüyüşe çıkmaktan, arkadaşlarımla uzun uzun sohbetler yapmaktan çok hoşlanırım.

Peki “Hayatımda şu şöyle olmasaydı daha iyi olurdu” dediğin bir anı oldu mu ?
Eskiden olurdu ama artık öyle düşünmüyorum. Çünkü inanın yaşadığımız her şeyin bir sebebi var.

 Kullandığın parfüm markası nedir diye sorsam? 
 One million diye cevaplarım.

Aşk hayatınız nasıl?
Özelimin bana kalması hoşuma gidiyor ama Fatih kadar psikopat değilim.Olacağımı da sanmıyorum :))

Yakışıklı olduğunuzu düşünüyormusunuz?
Benim ne düşündüğüm değil de başkalarının ne düşündüğü daha önemli. Her insanın bir güzelliği, yakışıklılığı yok mudur zaten?

Küçükte olsa sırlarınız varmıdır?
Maalesef yok, saklayamam bir şey de. Bence bana sırrınızı söylemeyin :)

Bizi kırmayıp röportaj yapmayı kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.
Rica ederim, çok teşekkürler.

Yorumlar

Popüler Yayınlar