Deniz Baysal Röportajı

Bu sezon ANS Productions’ın yapımcılığını üstlendiği ‘Aşk Ekmek Hayaller‘ dizisinde canlandırdığı ‘Karaca’ karakteriyle kısa sürede büyük alkış toplayan genç oyuncu Deniz Baysal ile özel röportaj gerçekleştirdik.

Deniz Baysal kimdir? Kendinden biraz bahseder misin? 5 Nisan 1991 İzmir doğumluyum. Oyunculuğa ilkokulda tiyatroyla başladım. Bir ara basketbol oynadım ama bana göre olmadığını, tek istediğimin oyunculuk olduğunu fark ettim. 21 yıl İzmir'de yaşadıktan sonra oyunculuk için İstanbul'a geldim.

Sette çok yoruluyor musunuz? Tabii yorucu bir iş yapıyoruz ama ben işime büyük bir aşkla bağlı olduğum için bu yorgunluk beni mutlu ediyor.

Yeni projeler varmı?Fikirlere açık mısınız? Bu sezonda 'Aşk, Ekmek, Hayaller' isimli projede izleyicilerin karşısına çıkıyorum
Hiç sırlarınız varmıdır? Her insanın olduğu gibi benim de mutlaka vardır ama oldukça az.

En sevdiğiniz oyuncular kimler? Jack Nicholson, Natalie Portman beğendiğim oyunculardan. 

Sizce aşk nedir? Aşk benim için tutkudur. İnsanın kendinde eksik olan ya da bastırdığı duygularını bi başka olguyla keşfetmesidir.


Kendinizi üç kelime ile tanımlayabilirmisiniz? Bana göre insanı, çevresindeki insanlar tanımlayabilir. Ayrıca kelimelerle sınırlandırmayı sevmem :)

Son olarak dinlediğin müzik tarzı nedir? Tek bi tarza bağlı değilimdir. O an ruh halim ne istiyosa onu dinlerim. 

Bizi kırmayıp röportaj yapmayı kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederiz. Ben teşekkür ederim sevgi&saygı

Değerli paylaşımlarından ve verdiği içten yanıtlarından dolayı Deniz Baysal'a çok teşekkür ederim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar