Dilşad Şimşek Röportajı

Yapımcılığını Scor Films'in üstlendiği senaristliğini Ethem Özışık'ın Yönetmenliğini Filiz Gülmez Pakman'nin yaptığı Sana Bir Sır Vereceğim dizisinde "Esra" karakteriyle kısa sürede büyük alkış toplayan genç oyuncu Dilşad Şimşek ile özel röportaj gerçekleştirdik.



Dilşad Şimşek kimdir? Kısaca... 1980 Norveç doğumlu. D.E.Ü London School of Public Relations mezunu.Hayatının bir döneminde İzmir ve Norveç'te yaşamış.7 yıldır İstanbul'da yaşıyor.Hissettiği yaşta olmanın verdiği avantajla her yaştan birileriyle kolay anlaşan,uyumlu. Çalışmaktan yılmayan bir yapıya sahip olduğu gibi; hayat onu ne kadar zorlarsa zorlasın sabırlı. Hatalarından tecrübe edinmeyi bilen, başarıya atılan ilk adımın inançtan geçtiğini düşünen, bu yolda hayalperest, enerjiye inanan, karşısındaki insanı kırmaktan korkan, iyi niyetli biri olsa gerek ☺☺
Sana Bir Sır Vereceğim dizisinde Esra öğretmen karakterini canlandırıyorsunuz nasıl biri Esra öğretmen? Esra öğretmen aslında kötülerin tarafında olmasına rağmen; içinde, derinlerde bir yerde vicdanlı biri. Fakat o kadar bağlı olduğu durumlar var ki; iyi niyeti hep geri planda kalıyor. Her türlü zorluğa karşı sağlam bir duruş sergiliyor. İyiler ve kötülerin savaşı arasında kalmış da diyebiliriz.



Sette çok yoruluyormusunuz? Yorulduğum zamanlar oluyor tabii ama ben bunu tatlı yorgunluklar olarak adlandırıyorum... Hele ki yaptığım iş bana çok keyif veriyorsa o yorgunluğu hissetmiyorum bile J 




En sevdiğiniz renk nedir? Renk ayırt etmem. Her rengin bir anlamı var... Hepsini seviyorum.

Yabancı dizi izlermisiniz? Evet. The Walking Dead ve Arrow son zamanlarda izlediğim favori diziler. 

İnsanlar ikiye ayrılır ; ……..” cümlesinin ikinci yarısını nasıl doldurursunuz? .....;kötüler ve iyiler. :)  

Murat Han deyince? Hayat enerjisi güzel bir insan. Düzenli ve kendine bakmayı seven biri. Herşeyden önce iyi bir arkadaş... 

Twitter da severek takip ettiğin kişiler var mı? Herkesi severek takip ediyorum. Dostlarım, arkadaşlarım, eşim ve SBSV Ailem... 

Hangi parfümü kullanmayı tercih ediyorsun? Narciso Rodriguez

Bizi kırmayıp röportaj yapmayı kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Benim için büyük bir zevkti. Asıl ben teşekkür ederim. Herkes sevgiyle yaşasın...


Değerli paylaşımlarından ve verdiği içten yanıtlarından dolayı Dilşad Şimşek'e çok teşekkür ederiz.







Yorumlar

Popüler Yayınlar