Enginay Gültekin Röportajı

Enginay Gültekin ile röportaj yaptık... Çok eğlenceli oldu..

Enginay Gültekin kimdir? Kendinizden biraz bahseder misiniz? 1974 yılında Erzincan’da doğdum, Bursa’da büyüdüm, 1993 yılından beri İstanbul’dayım. Yaklaşık 20 yıldır çeşitli tiyatrolarda, sinema filmlerinde ve dizilerde oyuncu olarak görev aldım. Seslendirme yaptım. Reklam Jingle’ları söyledim.Kişisel gelişim tekniklerinin kullanıldığı oyunculuk atölyeleri yaptım. Hayatta olup biteni anlamaya ve öğrenmeye devam ediyorum.

Oyunculuk kariyeriniz nasıl başladı? Lisedeyken okul oyunu için açılan seçmelere katıldım ve macera başladı diyebiliriz.  Bilinçli bir seçim değildi aslında, hayatın getirdiği şahane karşılaşmalardan biriydi. Bugün düşündüğümde, iyi ki o gün okuldaymışım ve arkadaşlarımı dinleyip seçmelere katılma cesaretini göstermişim diyorum.

 Küçük Sırlar hakkında düşünceleriniz nelerdi? Her projenin insana kattıkları, öğrettikleri var… Ekibin parçası olmak bile insana pek çok şey gösterir. Bu yüzden çalıştığım her iş için iyi ki olmuş diye düşünüyorum. Küçük Sırlar dizisi, benim çok sevdiğim ve aidiyet hissettiğim projelerden biriydi. Neslişah çok özel bir roldü, oynamaya bayıldım! Hayata Neslişah'ın kazanma hırsından, bencilliğinden, kontrol manyaklığından ve derinlerde duran tutku dolu sevgisinden bakmak çok eğlenceli ve farklı bir deneyimdi benim için. Oyuncu arkadaşlarımla da iyi bir birliktelik yarattık diye düşünüyorum, ekibimiz şahaneydi ve çalışırken gerçekten çok eğlendik…


 Yeni projeleriniz var mı? Merak içindeyim.. Erol Mintaş’ın yazıp yönettiği ‘Annemin Şarkısı’ filminde konuk oyuncu oldum en son. Film kurgu aşamasında. Çok güzel bir film geliyor haberiniz olsun. 2014 yılında gösterime girecek. Bir de dizi projesi var şu an görüştüğüm.

 Oyunculuk dışında yapmak istediğiniz bir meslek var mı? Şarkıcılık. Müzik hep oldu hayatımda, zaman zaman çeşitli mekanlarda söylüyorum. Sibel Köse’yle çalışıyorum üç yıldır. İstediğim kadar vakit ayıramıyorum ama yine de çalışmaya devam.
Bir de Yönetmenlik. Bugüne kadar pek çok Tiyatro oyununda rol aldım. 2009 yılında Uğur Uludağ’ın yazdığı ‘Sen Olmasaydın’ isimli oyunu yönettim ama daha sonra yeniden yönetmenlik yapmaya vakit bulamadım. Beni çağıran ve heyecanlandıran oyun olursa tekrar yönetmenlik yapmak istiyorum. Bence oyun yönetmek çok eşsiz ve öğretici bir süreç..

Favori parfümünüz nedir? Kenzo-Flower, Dior-Addict, Issey Miyake ve Lush kullanıyorum.


Ekranlara sizi çok yakıştırıyorum.Siz ekranlara yakıştığınızı düşünüyor musunuz? Çok teşekkür ederim, buna izleyenler karar versin bence.

Küçük de olsa sırlarınız var mıdır? Vardır elbet.

Yabancı dizi izliyor musunuz? İzliyorum, Breaking Bad, Game of Thrones, Dexter, House M.D., Masters of Horror, Shameless, South Park, The Simpsons, Friends… en sevdiklerimdendir.

Günlük hayatından biraz bahseder misiniz? Neler yaparsınız,nasıl vakit geçirirsiniz.

Rutin işler dışında arkadaşlarımla görüşürüm, spor yaparım, puzzle yaparım, Odin’le (kedimiz) oynamaya bayılırım, Serdar’la (eşim) film izleriz, pazar günleri Sibel Köse'nin Caz Vokal Atölyesine giderim.

Beni kırmadığınız için çok teşekkür ediyoruz :) Ben teşekkür ederim, sevgiler…




Yorumlar

Popüler Yayınlar