İlker Amuraben Röportajı

Bu sezon Scor Films yapımcılığını üstlendiği Sana Bir Sır Vereceğim dizisinde canlandırdığı ‘Kanatsız’ karakteriyle kısa sürede büyük alkış toplayan genç oyuncu İlker Amuraben ile özel röportaj gerçekleştirdik.

İlker Amuraben kimdir? Kendinden biraz bahseder misiniz?

1989'dan günümüze kadar gelen egolarını törpülettirmiş oyuncu aday adayı :) (sözlük tanımı)

Oyunculuk kariyeriniz nasıl başladı? 

2007'de Gencturkcell reklamı icin Bodrum'dan İstanbula gelmiştim."Bulaştın mı bırakamazsın"dediler;dinlemedim.Haklıydılar :)

Seti olmadığı zamanlarda neler yapar İlker Amuraben? 

Arkadaşlarıyla zaman geçirir,spor yapar,kitap okur,okul okur hayata karışır :)


Sana Bir Sır Vereceğim ailesine nasıl dahil oldunuz? Dahil oluş hikayenizi bizimle paylaşır mısınız?

Ajansımdan Yağmurlu bir pazartesi günü ertesi gün setimin olma ihtimalini söylediler.Diziyi araştırdım özel güçleri olan Türkiye'de yapılmamış özel bir işti.Karakteri de çok sevdim ve bu iş için saçlarımı kazıttım.Yine olsa yine yaparım.

"Sinema" projeniz var mı yakın zamanlarda? Beyaz perdeyle nasıl tanıştınız? 

Şimdilik yok, ama çok uç bir karakterle oranın da havasını solumak isterim.

Hayat felsefenizi bize birkaç cümle ile açıklayabilir misiniz?

"One life, live it!"

"Kanatsız" ile "İlker Amuraben"i kıyaslayabilir misiniz?

Kendimle sadece duygusallığı eşleşiyor.Onun dışında samimi olması da sevdiriyor karakteri. Benimle çok fazla ortak yönü yok.Böyle bir karaktere hayat vermek beni heyecanlandırıyor ve zevk veriyor.

Demet Özdemir deyince 

Yetenek abidesi ve ekrana çok yakışıyor.İkisi bir olunca da fazla söze gerek kalmıyor

Sana Bir Sır Vereceğim dizisinde Kanatsız  karakterini canlandırıyorsunuz nasıl biri Kanatsız

Duygusal,samimi, ürkek ama kocaman yüreği olan bir tip. Güldürüyor beni zaman zaman :) 


Twitter'da severek takip ettiğiniz kişiler var mı?

Twitter insanlara sesinizi duyurabileceginiz harika bir platform. Genelde diğer insanlara yardımı dokunabilecek hamleler yapmaya özen gösteriyorum.Onun dışında para_ali hesabı beni çok güldürüyor :)

Bize bu fırsatı sunduğunuz için teşekkür ederiz. Son olarak, Eren Akkaş'ı ve eroakkas blog sayfasındaki ki yazıları takip eder misiniz? Düşüncelerin neler?

Ben teşekkür ederim.Bu işi yapmaya hevesli genç azimli biri Eren kardeşim. Yolu açık olsun olacaktır da.Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum SBSV Ailesi,ailenin DİBİSİNİZ! :))


Yorumlar

Popüler Yayınlar