Murat Aygen Röportajı

Bu sezon Ay Yapım’ın yapımcılığını üstlendiği Medcezirdizisinde canlandırdığı ‘Faruk’ karakteriyle kısa sürede büyük alkış toplayan büyük oyuncu Murat Aygen ile özel röportaj gerçekleştirdik.

Murat Aygen kimdir? Kendinizden biraz bahseder misiniz? Murat Aygen herkes gibi bir insandır. Sadece, belki bazı insanlara göre, biraz daha sorgulayan ve araştıran biriyim diyebiliriz. Çok şey yapmayı ve çok şeyle ilgilenmeyi severim. Kısaca ilgi alanlarım çok geniştir. Önüme çıkan her şeyin nasıl yapıldığını ve nasıl çalıştığını merak ettiğim için kurcalamayı severim.

Oyunculuk kariyeriniz nasıl başladı? Bir gün sahneye çıktım ve çok küçüktüm. 7/8 yaşlarıydı sanki. Sanırım sevimliymiş'im ki birkaç gün sonra beni sahnede gören bir hanım sokakta sen o çocuksun diye yolda çevirip alnımdan öpmüştü. Sıcaklığı hala alnımdadır. Sanırım o gün başladı. Uzun bir süre kendi kararımla ara verdim. Şimdi yeniden sahnelere ve ekranlara döndüm diyebilirim.

MedCezir The O.C tarzında, hatta benzerlik var, nasıl dahil oldunuz projeye? MedCezir, The O.C.'nin Türkiye adaptasyonu. Yani tarzında ya da benzeri değil :) 
Aşağıdaki linkte detayları bulabilirsin. 
Projelere dahil olmanın tek yolu var. Sana bir teklifte bulunulmuş olması, senin bu teklifi uygun bulman ve karşılıklı anlaşılması gerekiyor. Hep böyledir sanıyorum.

Profesyonel olarak şarkı söylüyor musunuz?
Profesyonel olarak şarkı söylemekten ne kastettin bilmiyorum ama, evet aynı zamanda şarkıcıyım. Okullu bir şarkıcıyım. Uzun yıllar sahnede şarkı söyledim. Uzun yıllardır da söylemiyorum :) Şarkı söylemeyi severim. Hem de çok.

Şu an MedCezir dizisinde oynuyorsunuz ve çekimlerin çok zor olduğunu duyduk çekimlerden size günlük hayatınızda vakit kalıyor mu?Yoksa hep set mi?
Çalışmayı sevdikten sonra herhangi bir şeyin zorluğu olmaz bana göre. MedCezir benim bugüne kadar gördüğüm en güzel, sevgi dolu ve profesyonel set ortamına sahip. Bunların hepsi günlük hayatın bir parçası olduğu için tadından yenmiyor.  

Çekimler dışında günlük hayatınız nasıl geçer? Neler yaparsınız?
Film seyretmeye, projeler tasarlamaya, müzik çalışmaya ve ritm çalmaya bayılıyoruz sevgili eşimle.  

-İnternet'e girdiğinizde neler yaparsınız? Yani vaktiniz olduğu zaman :)
Sosyal paylaşım sitelerini kurcaladıktan sonra, her anlamda Türkiye'de ve dünyada neler oluyor öğrenmek için, gezinmeyi seviyorum.

-Yerli dizi izleyebiliyor musunuz?
Mümkün oldukça tüm projelere göz atıyorum.
 Kadroda çok iyi isimler var onlar ile çalışmak nasıl bir duygu?
 İşini ciddiye alarak çalışan herkesle iş yapmak gayet huzur ve güven verici. 

Bizi kırmayıp röportaj yapmayı kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.
 Ben teşekkür ederim. Sevgiler.

Değerli paylaşımlarından ve verdiği içten yanıtlarından dolayı Murat Aygen'e çok teşekkür ederiz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar