Burcu Kıratlı Röportajı

Peri Masalı filminin başrol oyuncusu Burcu Kıratlı ile mükemmel röportaj yaptık 


Merhabalar Burcu hanım. Öncelikle bize bu fırsatı sunduğunuz için teşekkür ederiz. Kendinizi bir kaç cümle ile tanıtabilir misiniz? Burcu Kıratlı Kimdir? 


  23 temmuz 1989 doğumluyum.Müjdat Gezen Sanat Merkezinde kadrolu oyuncusuyum aynı zamanda Yedi Tepe Üniversitesi Görsel İletişim Tasarım bölümünde okuyorum. genelde komik ve eğlenceli olduğumu söylerler :) çabuk parlar çabuk sonerim :) ve dans etmeyi çok seviyorum :)
     


Elde Var Hayat”tan sonra şimdi de “Peri Masalı” adlı sinema filminde baş rolde oynuyorsunuz.Fragmanlardan anladığımız kadarıyla çok romantik bir filme benziyor. Neler bekliyor bizi “Peri Masalı”nda?

     
     Peri Masalından saf ve çok naif birbir aşkı işledik.İzleyici,birbirini çok seven bir çiftin birbiri için yaptığı fedakarlıklara şahit olacak daha çok. Bunun yanı sıra aile ilişkileri, baba-oğul, anne-kız, da gözler önüne serilecek.Peri karakterinin hayata bağlılığını ve bu yüzden çevresini, bu yönde ne kadar güzel yönlendirdiğini izleyecekler.



 Peri Masalı'nın  fragmanı,en çok izlenen fragmanlardan biri oldu. Filmin seyirciden ilgi göreceğini düşünüyor musunuz? 

      
    Ben de öyle umuyorum. Seyircinin taktiri tabikide 

    Çekimler nasıl geçti? “Peri Masalı”nda baş rolde oynamak nasıl bir deneyimdi senin için?
     
     Çekimler çok keyifli geçti.Kıyıköy’de yani şehir dışında çekmenin faydalarını
     gördük diyebilirim.Ekip ve Oyuncular Sürekli Birlikteydi Ve kısa surede iyi bir  sinerji oldu.Bu da sahnelere yansıdı. Peri Masalı ilk başrol deneyimimdi ve  hem oyunculuğuma,hem de hayata bakış açıma çok şey katti.

Kitaplarla aranız nasıl? Kitap okumayı sever misiniz? Ne tarz kitaplar okursunuz 

Vakit buldukça okumaya çalışıyorum. Kitap okumak bana huzur veriyor. Kafamı boşaltabiliyorum.Tarihi romanlar ve otobiyografileri tercih ediyorum

Hayat felsefenizi birkaç cümle ile açıklayabilir misiniz?

Olduğun gibi görün ve kimse için değişme.

Sizin de küçükte olsa sırlarınız var mı? 

Herkesin sırları vardır :)

Film izlemeyi sever misiniz? Eğer seviyor iseniz hangi kategoride filmler izlemekten hoşlanırsınız? Okuyucularımıza önereceğiniz bir film var mı?

   En sevdiğim şeyler arasındadır film izlemek.Tim Burton filmlerini izlemekten  çok keyif alıyorum.Onun dışında korku filmleri hariç hepsini seviyorum aslında :) 
    
    Kullandığınız parfümü sorabilir miyim?

    Chanel Coco Mademoiselle 


Role evet demenizin nedenleri nedir?  

             
    Peri karakteri ve senaryo beni çok içine çekti.Doğal ve naif bir hikaye olması bana farklı geldi.Radikal kararlar almayı çok sevmem alışkanlıklarımdan kolay vazgeçen biri değilim ama bu filmde karar almam gerekiyordu ve en çok bu kısmı beni çekmişti. Bir kaç şeyde enteresan tesadüfler olunca (sırtımda peri dövmesi olması gibi) kabul etmek kaçınılmaz oldu.
     


      Değerli paylaşımlarından ve verdiği içten yanıtlarından dolayı Burcu Kıratlı ve Ebru Sezgin'e  çok teşekkür ederim.




       





     























    

  

                                       

















Yorumlar

Popüler Yayınlar