Memeli Mestan (Eylül Öztürk) Röportajı

Vine fenomeni güzeller güzeli nam-ı değer Memeli Mestan ile mükemmel röportaj yaptık 

Eylül Öztürk kimdir? Kendinden biraz bahseder misin?


Güzel insandır :) Saftır birazcık ama komiktir bence,kendini en çok kendisi eğlendirir,insanları gülümsetmeyi sever.Renklidir mesela,ikizler burcudur ama tutarsız değildir pek ;) Ciddi bir mesleği vardır halbuki :) Protokollerle iç içedir normal yaşantısında :) Eski hostestir,havacılığa yıllarını vermiştir,uçak versen kullanır o derece :) iyi bir şofördür ama emniyet kemerini muhakkak takar :) temkinlidir :) Fena değildir yani hehehe :)


Eylül Öztürk’ün hedefleri neler?

Ölmeden önce yapacakları listesinde;
- Boğaz manzaralı bir evde yaşamak
- Yalan Dünya'da rol almak
- Tomorrowland'e katılmak
- Albüm yapmak Var:) Bakalım kısmet!

En kötü alışkanlığı?

Sigara sanırım.

En son okuduğu kitap?

Unutmak mı Affetmek mi diye bir kitaptı.bir Psikolog tarafından yazılmıştı adını hatırlayamadım..

En sevmediği özelliği?

Kin tutamıyorum,yapılan hataları unutuyorum.. 

En son izlediği film?

Enter the void. Efsane!

Favori parfümün?

Escada nın tüm serisi :) Chanel de güzel gerçi :)

Ülkemizde şöyle şöyle dizi yapılsa da bende o dizide yer alsam dediğin hiç olmuş mudur?

Komedi.Ama böyle bakkal değil yani.İnce işler.Var gerçi bir kaç tane şu ara..Seviyorum:)

Üç kelime ile Eylül Öztürk?
- Deli
- Duygusal
- Zeki

Beyazıt Öztürk ile bir akrabalığınız var mı?

Hahahahaga :) hayır yok :)

Vine'a nasıl başladınız tesadüfen mi?

Kardeşim tavsiye etmişti.Girdim giriş o giriş:)

Vine'da güzel ve hoş tepkiler alıyorsunuz bunu nasıl birbirine bağdaştırıyorsunuz

Seven de var sevmeyen de..hepsine teşekkür ederim,bu noktada olmamı sağladıkları için :)

Aşk sence nedir? Ve sen aşık olunca nasıl bir insan olursun?

Aşk bir kimya.Bilmiyorum tanımlaması zor. Aşık olduğumda herşeyden vazgeçecek konuma geliyorum.. Güzel bir duygu :)

Günlük hayatından biraz bahsetmeni istiyorum. Bir günün nasıl geçer?

Hesap kontrolleri toplantılar mailleşmeler kendi mesleğimle ilgili eğitim ve seminerler vs.
Geç yatar geç kalkarım bir de.

Aşk mı? Para mı? Seks mi?

Gözlerin mi kör olsun kulakların mı sağır? Gibi bir soru oldu bu:) Önceliklerimi sorarsanız Aşk sonra para :) Seks konusu ise bana göre özel bir kavram.

Bizi kırmayıp röportaj yapmayı kabul ettiğiniz için teşekkürler.

Rica ederim :) 

Değerli paylaşımlarından ve verdiği içten yanıtlarından dolayı Eylül Öztürk'e çok teşekkür ederiz.


Yorumlar

Popüler Yayınlar