Simge Defne Röportajı

Çok sevdiğim Simge Defne ile röportaj yaptık... Beğenmeniz dileğiyle...

Kendinizden biraz bahseder misiniz? Simge Defne kimdir?
Simge Defne 1984 İstanbul doğumlu, İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Tiyatro Bölümü mezunudur, mesleğini çok sever, yüzer, pilatesle ilgilenir, kitap okur, sinemaya gider... (aklıma gelenler :)

Oyunculuk kariyeriniz nasıl başladı?

Tiyatroya ve setlerde çalışmaya lise yıllarımda başladım.

Sette çok yoruluyor musunuz?

Yorulmuyorum desem pek doğru olmaz ama insan sevdiği şeyi yapınca o yorgunluk pek bir tatlı oluyor :)

Aşk hayatınız nasıl? 

Süper :)


Tiyatro'ya nasıl merhaba dediniz?

Orta okuldayken bir tiyatro oyunu izlemiştim, orada olmalıyım, bu içimde hissettiğim duyguları bende başkalarına yaşatmak istiyorum dedim. O gün bugündür hayatım tiyatroyla dolu.


Favori parfümünüz?

Emporio Armani

Severek takip ettiğiniz diziler?

Muhteşem Yüzyıl, Medcezir

Üç kelime ile Simge Defne?


Duygusal, Sevecen, Zaman zaman karamsar

En sevdiğiniz projeniz hangisiydi?

Eyvah Eyvah 3' de çok güzel bir ekiple çalıştım hala tadı damağımda :)

En son hangi filmi izlediniz?


The Iceman
Küçükte olsa sırlarınız var mıdır?

Olmaz mı? Tabii var :)

Oyunculuk kurallarınız var mıdır?

Şimdi kural deyince biraz sert geldi ama kural demesekte hassas olduğum, olmazsa olmazım dediğim şeyler var tabii. 

Değerli paylaşımlarından ve verdiği içten yanıtlarından dolayı Simge Defne'ye çok teşekkür ederiz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar