Dilara Aras Röportajı

 En ama sevdiğim Dilara Aras ile röportaj yaptık. 

Dilara Aras kimdir? Kendinden biraz bahseder misin?

Merhaba! 

Dilara Aras;21 yaşında Celal Bayar Üniversitesi Bankacılık ve Finans Mezunu, aynı zamanda konservatuvar eğitimi almış oyunculuk üzerine sürekli kendini geliştiren hep daha iyi olmak için çalışan yolun başında bir oyuncu. Aynı zamanda Manisa 473. Mesir Festivali Hafsa Sultanıyım. Çabuk sinirlenen ama kin tutamayan bir yapıya sahibim. Güler yüzün bir insanın diğerine verebileceği en büyük sadaka olduğunu düşünüyorum ve gülümsemekten hiç vazgeçmiyorum.

Yedi Güzel Adam hakkında düşüncelerin neler? 

Yedi Güzel Adam günümüz lise dizilerinin kat kat üzerinde, hepimizin lise yıllarında kendinden bir parça bulabileceği karakterlere ve hikayelere sahip bir dizi. Benim için en önemli yanı günümüz lise dizilerine kıyasla tamamen gerçekçi olması. Hangi lisede porselen makyajlı, saçları röfleli öğrenciler var? O yaşları gerçekten olduğu gibi göstermek için tüm ekip ciddi bir özveride bulunuyor.

Her zaman aşk kazanır mı? 


Immm...:) Eğer masallarda ki gibi bir aşk varsa günümüzde kesinlikle!

İstemem hakkımı helal ettim dediğin kişiler oldu mu?

Olmadı. Herkes hayatta yaptığı şeylerin cezasını çeker. Belki bizim haberimiz olmaz ama ilahi bir adaletin olduğuna inanıyorum ve gülümsüyorum...


Set ortamınız nasıl. Kadroda çok iyi isimler var onlar ile çalışmak nasıl bir duygu? 

Set çok güzel. Özellikle kamera arkasında bizimle olan o mütevazı güzel insanlarla, evet kesinlikle güzel vakit geçiriyorum. Kadromuz çok kalabalık birçok iyi isim var. Birlikte çalışmak çok keyifli.

İlerde hangi oyuncu ile başrol olmak isterdin? Yada hayal ettiğin bir oyuncu varmı? Yerli/Yabancı 

En güzel yaşımda dönemin en iyi oyuncusuyla oynamak isterim.Hayal ettiklerim bana kalsın gerçek olduğunda sizlerle paylaşmış olayım...:)

Severek takip ettiğin diziler? 

Genellikle yabancı dizileri takip ediyorum. American Horror Story,Game Of Thrones,Revenge...Fırsat bulabildikçe Kurt Seyit ve Şura,Çalıkuşu,Medcezir.

Bu soruyu cevaplamadan önce dinlediğin en son şarkı nedir?

Follow Rivers...


Günlük hayatından biraz bahsetmeni istiyorum. Bir günün nasıl geçer? 

Vaktim varsa spor yapar,kız kardeşlerimle alışverişe çıkar,gezer,arkadaşlarımı yatıya davet ederim;en çokta kitap okuyarak geçiririm.Klasik tiratları (juliet,ophelia gibi..) ezberleyip arkadaşlarıma oynarım.Kalan vakitlerimi kendi kitabımı yazarak geçiriyorum.

Üç kelime ile Dilara Aras?
 İnsanın kendisini 3 kelime ile anlatabileceğini sanmıyorum bunu en iyi karşısındaki kişi tanımlayabilir...:)

Hobileriniz var mıdır?

Şarkı söylemekten çok hoşlanıyorum. Piyano ve şan eğitimimi tamamlamaya çalışıyorum. Kendi romanımı yazmak şu sıralar en büyük hobim.

Beni kırmayıp röportaj yapmayı kabul ettiğin için çok teşekkür ederim.

Rica ederim...Ben teşekkür ederim...Sevgiyle kalın! :) ***

Değerli paylaşımlarından ve verdiği içten yanıtlarından dolayı Dilara Aras'a çok teşekkür ederiz.


Yorumlar

Popüler Yayınlar