Onur Sermik Röportajı

Doksanlar dizisinin Alper'i Onur Sermik ile röportaj yaptık

Kısaca Onur Sermik kimdir ? 

Kısaca açıklamak gerekirse Onur Sermik 23 yaşında 1.84 boyunda 77 kilo.Yaklaşık 7 yıldır oyunculuk konusunu kendine iş edinmiş,uzun zamandır tiyatro yapan,tek kişilik bir stand-up gösterisi olan ve şu anda Doksanlar dizisinde Alper karakterini canlandıran yeni neslin komedyeni.

Yer aldığın projeler hayatınıza neler kattı? 

Tecrübe,saygınlık,para :) Şaka bir yana yaptığım işin karşılığını almak çok önemliydi. Doksanlar gibi önemli bir proje de yer alabilmek beni çok mutlu etti,birçok yeni insan tanımamı sağladı,televizyon oyunculuğunu öğrenmemi sağladı,set ortamını öğrenmemi sağladı,bilmediğim çok şey olduğunu fark ettim,hala çok şey öğreniyorum şu an 41.bölümü çekmeyi bitirdik her bölüm yeni bir öğreti benim için.

Set ortamınız nasıl. Kadroda çok iyi isimler var onlar ile çalışmak nasıl bir duygu? 

Set ortamımız çok güzel.Setimiz Darıcada.Mesafe biraz bizi yorabiliyor ama artık alıştık.Kadroda çok iyi isimler var onlarla çalışmak çok güzel istisnasız hepsi egolarından sıyrılmışlar,bazı şeyleri aşmışlar bu çok güzel her şeyi konuşabiliyorsunuz,uzaylı olmadıklarını zamanla tanıdıkça anlıyorsunuz belli bir noktadan sonra ağbi kardeş,dost arkadaş oluyorsunuz. 

Doksanlar dizisinde Alper karakterini canlandırıyorsunuz Alper nasıl biri?

Alper tam bir liseliydi,çok saftı çok fazla saftı hatta,başlangıçlar da fevri ve duygusal harekat eden arkadaşları için her şeyi yapan,sorumsuz hayta bir gençti.Ama iyi tarafları çok fazla olan bir karakterdi.Aşıktı başta.Ölmüş gibi anlatıyorum ama Allah korusun tabi,şu anda dizimizde 94 yılı artık bir liseli değil mahallenin bir genci Alper yine kardeşlik konusuna çok önem veren çok duygusal ve dostları için her şeyi göze alan ama aynı zaman da çok saf.

İlerde hangi oyuncu ile başrol olmak isterdin ? Yada hayal ettiğin bir oyuncu varmı? Yerli/Yabancı 

Ben Kenan İmirzalıoğlu hayranıyım.Stand-up gösterim de hatta onunla ilgili bir şakam var internette izleyebilirsiniz.Kendisiyle tanıştım mükemmel bir insan ileride aynı projede yer almak çok isterim.Ahmet Kuralı çok beğeniyorum,Barış Falay çok iyi,Nihal Yalçın çok iyi birçok isim var çok başarılı.Yabancılardan Tom Hanks ise sanırım büyük bir hayal ama Tom Hanks favorimdir.

Günlük hayatından biraz bahsetmeni istiyorum. Bir günün nasıl geçer? 

Mütevazi bir hayatım var.Set dışında evde zaman geçiriyorum.Yazmayı çok seviyorum film senaryolarım var çok fazla,skeçlerim var stand-up gösterimi kendim yazıyorum.Yeni şakalar eklemeye çalışıyorum her seferinde.Play station oynamayı çok seviyorum hatta futbol oyununda online sıralama da dünya listesine girdim bir ara.

Sette çok yoruluyor musunuz? 

Başlar da ilk bölümlerde yoruluyorduk haliyle,ancak işi öğrendikçe iş bizim için kolaylaştı zaten sevdiğimiz işi yapmanın mutluluğu harika.Sette yoruluyorum dersem yalan söylerim,sette yoruyorum bazen insanları hatta ama elimden geldiği kadar yormamaya çalışıyorum.Kamera arkası oyuncudan çok daha fazla yoruluyor biz sahnemizi çekip gidebiliyoruz ama onlar gün sonuna kadar çalışmak zorundalar.Sosyal hayatları oldukça yaralanıyor,esas emekçiler onlar,onlara çok büyük saygı duyuyorum.

İnsanlar ikiye ayrılır ; ……..” cümlesinin ikinci yarısını nasıl doldurursunuz?  

Gösterime gelenler ve gelmeyenler. =) Şaka yapıyorum böyle sorulara hep gülerek ve şaka yaparak yaklaşmışımdır.Felsefi bir bakış açısı ile cevap vermek istemiyorum ama sanırım karıncalar ve ağustos böcekleri olarak ikiye ayrılabilir.Demek istediğim şeyi zamanla çözeceklerdir. 

Ayberk Aladar deyince? 

Bu soruyu görünce Ayberk'i aradım hemen,çok güldük.Emre ile Alper dizide nasılsa neredeyse Onur ile Ayberk'te öyle ama tabi ki şartlar öyle değil.Zamanla tanıdığım bir insan Ayberk,çok komik bir adam ileride komedi oyunculuğu yapmasını istiyorum ısrarla beraber çok eğleniyoruz yaştaş olduğumuz için de iyi anlaşıyoruz.Sıkı bir dostluğumuz var,bir ömür dost kalmak isteyeceğim adamlardan bir tanesi.Kardeşim.

Değerli paylaşımlarından ve verdiği içten yanıtlarından dolayı Onur Sermik'e çok teşekkür ederiz.

Sevgilerimle https://twitter.com/erenakkas97









Yorumlar

Popüler Yayınlar