Orhan Kanalp Röportajı

Yedi Güzel Adam dizisinin Alaeddin Özdenören'i Orhan Kanalp ile röportaj yaptık




Kısaca Orhan Kanalp kimdir? 

Ben de herkes gibi hayallerinin peşine düşmüş biriyim. 13 Şubat 1987 tarihinde İstanbul’da başlayan kişisel serüvenimin ilk yıllarını İstanbul - Bursa - Londra üçgeninde geçirdim ve istediğim iş oyunculuk ve bu işimi yapabilmekten çok mutluyum.


Yer aldığın projeler hayatınıza neler kattı?

İşim açısından bakacak olursak her yaptığım iş yeni bir tecrübe katıyor. yeni şeyler öğreniyorum.



Set ortamınız nasıl. Kadroda çok iyi isimler var onlar ile çalışmak nasıl bir duygu? 

Set ortamımız bir harika yönetmenimizden yapımcısına setçisine kadar herkes bir aile gibi insan daha ne isteyebilir ki 





Yedi Güzel Adam dizisinde Alaeddin Özdenören karakterini canlandırıyorsunuz Alaeddin Özdenören nasıl biri?


Dağınık, biraz savruk bir kişilik yapısına sahiptir, hesabını kitabını bilmez. Maddi temeldeki her şey onun için anlamsızdır. Cebindekini herkesle paylaşan,Para onun için önemsizdir.

İlerde hangi oyuncu ile başrol olmak isterdin? Yada hayal ettiğin bir oyuncu var mı? Yerli/Yabancı 

Hiç düşünmemiştim. ama Haluk Bilginer'i çok beğenirim Haluk Bilginer'le oynamak isterdim. yabancılara girersek işin içinden çıkamayız (gülüyor)

Sette çok yoruluyor musunuz?


Zaman zaman yoruluyorum.yorulmadığım zamanlarda olabiliyor


Dizi süreleri sizce de çok uzun değil mi? Kaç saat çalışıyorsunuz?

Evet bir sinema filmi kadar uzun süren diziler çekiliyor. işin aslında kaç saat çalışıyorum diye hesaplama yapmadım ama yeri geliyor 16 saat çalışıyorsun yeri geliyor 5 saat çalışıyorsun.

Kullandığınız parfüm markası nedir diye sorsam?


Şu anda aktif olarak kullandığım  (Emporio armani gio,  Yves saint laurent,  Bvlgari aqva , Chanel blue)

Üç kelime ile Orhan Kanalp?


Özgür, Çılgın , Komik 


Günlük hayatından biraz bahsetmeni istiyorum. Bir günün nasıl geçer?

Bir günüm bir günümü tutmuyor ki bir bakmışsın kafama bir şey esmiştir şehir dışı ya da yurt dışına çıkmışımdır (gülüyor) 

Bizi kırmayıp röportaj yapmayı kabul ettiğiniz için teşekkürler.

Ne demek ben teşekkür ederim,sevgiler 

Değerli paylaşımlarından ve verdiği içten yanıtlarından dolayı Orhan Kanalp'e çok teşekkür ederiz.




Yorumlar

Popüler Yayınlar