Mert Asker Röportajı

Sizinde çok sevdiğiniz Mert Asker ile röportaj yaptık ...

Mert Asker kimdir?

19.09.1990 İzmit doğumlu ortaokul ve liseyi İzmit'te okuduktan sonra Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Tiyatro Bölümü'nü bitirdi . Oyunculuk kariyerini devam ettiriyor.

Sette çok yoruluyor musunuz?

Sette yorulmuyorum , sakin çalışıyoruz , insanlar bizi seviyor ; şımarmaya gerek yok.

En sevdiğiniz renk nedir?

Mavi.

Hiç sırlarınız var mıdır?

Her insanın olduğu gibi benimde var .

Oyunculuğa nasıl başladınız?

Oyunculuğa lise 1'i okurken Kocaeli Şehir Tiyatroları Tiyatro Okuluna girerek başlamış oldum sonra ardından Konservatuvar şimdi Maraş'tayız.


Çekimler dışında günlük hayatınız nasıl geçer? Neler yaparsınız?

Otelin lobisinde kös kös oturduktan sonra Piazza'ya giderim.Bazı bazı sinema, bazı bazı buz pateni...Başkada bir şey yapmıyorum :) 

Yedi Güzel Adam dizisinde Hakkı karakterini canlandırıyorsunuz, nasıl
biri Hakkı? 

Bu sorunun cevabı dizide anlatmaktan çok oynamanın doğru olduğunu düşünüyorum.Bence oynadığım gibi biri :) :) 

Oyunculuk kurallarınız var mıdır

Bir kuralım yok olabildiğince doğal oynamaya çalışıyorum. Takdir seyircinin. 


En beğendiğiniz oyuncular kimlerdir?

Haluk Bilginer, Bülent Emin Yarar, Arzu Film Kadrosu (Şener Şen, Münir  Özkul, Adile Naşit, Kemal Sunal, Ayşen Gruda, Şevket Altun) Zerrin Tekindor. 

İnternet'e girdiğinizde neler yaparsınız? Yani vaktiniz olduğu zaman :) 

Sosyal Medya'ya bakarım, film izlerim. 

Beni kırmayıp röportaj yapmayı kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Ne demek kardeşim :) :)

Değerli paylaşımlarından ve verdiği içten yanıtlarından dolayı Mert Asker'e çok teşekkür ederiz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar