Dilan Demirel Röportajı

Yedi Güzel Adam'ın kötü kızı Selda'sı ile röportaj yaptık, keyifli okumalar! 

Dilan Demirel Kısaca kendinden bahseder misin?

Müjdat Gezen Sanat Merkezi Konservatuvar Tiyatro Bölümü -4 seneliği bitirdim. Ardından bir süre Londra'da yaşadım. Daha sonra geldim ve şimdi de Yedi Güzel Adam dizinde Selda karakterini canlandırıyorum.

Oyunculuk açısından güzel dizilerde kaliteli ekipler ile çalışma fırsatı buldun şanslı hissediyor musun?

Evet şanslıyım çünkü güzel bir ekibimiz, mutlu, neşeli ve birlikte olmaktan mutluyuz. İyi bir tecrübe, güzel bir başlangıç.

Yedi Güzel Adam dizisinde sende kadrodasın. Dizinin konusundan ve karakterinden biraz bahseder misin?

Dizi 7 şairimizin hayat hikayelerinden ve şiirlerinden oluşmuş, edebiyat temalı naif yapılı bir iş.. Benim karakterim 7 şairle okul arkadaşı.. Erdem'den hoşlanıyor fakat karşılık bulamamayı sindiremiyor. Zehra'yla bu yüzden uğraşıyor, Erdem'in Zehra'yı sevdiğini bildiği için. 

Hayatımın sonuna kadar.............. olacağım.

İddalı bir laf ama seveceğim sanırım. İnsanları, hayvanları, doğayı ve hayatı hayatımın sonuna kadar sevmeyi isterim...

Oyuncu olmayı düşünenlere bir tavsiyede bulunsanız bu ne olurdu?

Bu işi basite almasınlar ama çok da gözlerinde büyütmesinler. Hayatla ilgilensinler, bence bu en önemlisi.. algılar hayata açık olmalı.

Gelelim aşk`a seninle aşk üzerinde konuşmak istiyorum. Sence aşk nedir?

Aşkı iki şekilde açıklayabiliriz, biri çok duygusal biri de çok mantıklı olur. Hangi nedenle olursa olsun, aşk duygusu insana güzellik ve neşe veren bir duygudur. İnsanı yüreklendirir...

Kendine uygun bir giyim tarzın var mı? 

Genelde elimi attığım ve giydiğim şeyler bana göre şeyler. Kendime göre oluşmuş, rahat ve bana göre bir tarzım var.


Üç kelime ile Dilan Demirel? 

 3 kelimeyle kendinden bahsetmek kolay değil. Genellikle eğlenceli, meraklı, yeniliğe açık bir insanımdır..

Selda nasıl bir karakter?

Cevabı 2.soruda :) 

Beni kırmayıp röportaj teklifimi kabul ettiğin için gerçekten çok teşekkür ediyorum. 

Sevgiler.

Değerli paylaşımlarından ve verdiği içten yanıtlarından dolayı Dilan Demirel'e çok teşekkür ederiz.





Yorumlar

Popüler Yayınlar