Ecem Akyol Röportajı

En sevecen oyuncu Ecem Akyol ile röportaj yaptık.

Ecem Akyol kimdir? Kısaca kendinden bahseder misin?

Karşımdaki insanın kendi gözünden gördüğü gibiyim.

Oyuncu olmaya ne zaman karar verdin?

Zamanını hatırlamıyorum ama içimdeki heyecan beni oyunculuğa yönlendirdi.

Yedi Güzel Adam dizisinde sende kadrodasın. Dizinin konusundan ve karakterinden biraz bahseder misin?

7 şairin hayatini konu alıyor. Farklı hayatlar ve aşkları anlatıyor.

İstemem hakkımı helal ettim dediğin kişiler oldu mu?

Hakkımın geçtiği insan zaten benim için çok değerlidir ve hep öyle kalır.

Sosyal projelere destek veriyor musun?

Fırsat bulduğum zamanlarda kendi çapımda hep bir desteğim vardır.

Güler nasıl bir karakter?

Güler, heyecanlarını daha çok içinde yaşayan, sakin içine kapanık bir kız.

En beğendiğin erkek oyuncular?

Bütün oyuncuların emeğine saygılıyım. Emek ve Sabır isteyen bir iş yapıyoruz her oyuncuyu objektif olarak izlerim.

Severek takip ettiğin diziler?

Her zaman takip ettiğim bir dizi yok denk geldiğimde kanallarda olan dizileri izliyorum. 

Beni kırmayıp röportajı kabul ettiğin için teşekkür ederim

Teşekkür ederim ECEM AKYOL :)))

Değerli paylaşımlarından ve verdiği içten yanıtlarından dolayı Ecem Akyol'a çok teşekkür ederiz.










Yorumlar

Popüler Yayınlar