İbrahim Ersoylu Röportajı

Samimiyet ve güzel yüzlülüğüyle karşımızda İbrahim Ersoylu, iyi okumalar millet! 

İbrahim Ersoylu kimdir? Kısaca kendinden bahseder misin?

Kısaca ben 26 yaşında, yeni mezun olmuş koşuşturan biriyim. Egeliyim, Aydın-Nazilli doğumluyum. Liseye kadar Nazilli'de yaşadım, liseyi İzmir Atatürk Lisesinde yatılı öğrenci olarak okudum. Sonrası üniversite, İstanbul... Sekiz senedir de İstanbul'a alışmaya çalışıyorum.

Oyuncu olmaya ne zaman karar verdin?

Lise 2. sınıfta okulun tiyatro topluluğundaydım. Ne olduysa orda oldu :) O sene bittiğinde konservatuvar sınavlarına girmeye kesin kararımı vermiştim.

Günlük hayatında neler yaparsın?

Çoğu günümü kapsayan bir işim oluyor genelde. Yapmam gereken şeylere odaklanıyorum yani. (İş, yeğen ziyareti, görevler vs..) Gün içinde işim yoksa evde olmayı çok severim. Arkadaşlarımla evde çok zaman geçiririz. Sohbet muhabet derken gün yolunu bulur zaten.

Sette çok yoruluyor musun?

Kendince var bir yoruculuğu ama sette sabahtan akşama aralıksız çalışanlar varken "çok yoruluyorum" demek zor tabii...

Aşk hayatın nasıl?

Güzel :)  Bir senedir süren çok güzel bir ilişkim var.

Türk televizyonlarında birlikte yer almak istediğiniz bir isim var mı?

Şener Şen bu listenin başındaydı. Onunla oynayabilme şansını yaşadım ne mutlu ki. Metin Akpınar ve Uğur Yücel ile de oynasam güzel olurdu bence :)

Hangi parfümü kullanıyorsun?

Armani diamond. 

En sevdiğiniz renk nedir?

Favorim lacivert.

Yabancı dizi izler misin?

İzlediğim yabancı diziler var; Game of Thrones dizisini severek takip ediyorum mesela. Hazır yeri gelmişken Breaking Bad dizisini de selamlamak şart tabii ;)

Başta "Yedi Güzel Adam" dizisi olmak üzere; herhangi bir dizi takip eder misin?  

Dizimizin bölümlerini izliyorum tabii. "Ne yapmışım,  nasıl olmuş bu bölüm?" diye merak ediyorum çünkü. Onun dışında diğer dizileri düzenli takip edemiyorum ama çoğunu zaman zaman izliyorum diyebilirim. 
Fobilerin var mıdır?

Sorunca düşündüm ama bulamadım, yok galiba :)

Hayat Felsefenizi gerek bizlere, gerek ise yetişen genç nesile örnek olması açısından açıklayabilir misin?   

Hayat felsefem şu diye aldığım bir kararım yok, bu anlamda örnek olamayacağım maalesef... Ama hayatımdan keyif almayı ve sevdiğim insanlarla beraber olmayı önemsiyorum.

Oyunculuk kurallarınız var mıdır?

Kuralım yok ama kararlarıma yön veren fikirlerim var diyebilirim.

Beni kırmayıp röportaj yapmayı kabul ettiğin için çok teşekkür ederim.

Ben teşekkür ederim kardeşim.. 

Değerli paylaşımlarından ve verdiği içten yanıtlarından dolayı İbrahim Ersoylu'ya çok teşekkür ederiz.


Yorumlar

Popüler Yayınlar