Yiğit Çakır Röportajı

Ekranların sevilen yüzü oyuncu Yiğit Çakır ile röportaj yaptık, iyi okumalar (:

Yiğit Çakır kimdir? Kısaca kendinden bahseder misin?

1984 yılında İzmir'de doğdum İlkokulda dahil olduğum Özel Türk Koleji ailesinden liseden mezun olarak ayrıldım. O yıllarda okuduğum okul sayesinde ve biraz da şansımın yardımıyla trompet çaldım, halk oyunları oynadım, modern dans ve tiyatroyla uğraştım liseden mezun olunca da İzmir Dokuz Eylül Üniversitesi (Sahne Sanatları Bölümü) Oyunculuk Ana sanat dalını kazandım ve 2007 yılında İstanbul'a taşındım. Doktorlar, Karayılan, Hatırla Sevgisi, Küçük Sırlar, Sen de Gitme, Es-Es, Papatyam ve Evlerden Biri adlı dizilerde rol aldım. Şu sıralar YEDİ GÜZEL ADAM dizisinde Mehmet Akif İnan karakterini canlandırıyorum.

Projeye nasıl dahil oldun?  

Projeden aslında cast aşamasında haberdardım fakat hiç görüşmemiştik,daha sonra ikinci bölümde Akif İnan karakterinin dahil olmasıyla diyalog'a geçtik ve oldu.

Öğrenci evinde kaldın mı?

Üniversiteyi İzmir'de okuduğum için kendi aile evimde kaldım okul yıllarımda, ama tabi ders çalışmak ;) ve vakit geçirmek için arkadaşlarımın öğrenci evlerinde kaldım. sabahların olmadığı yerdir öğrenci evleri ;) 

Canlandırdığın Akif İnan karakteri nasıl biri, biraz karakterinden bahseder misin?

Mehmet Akif İnan kara liseye lise son sınıfta Urfa'dan sürgünle gelir, açık fikirli, güler yüzlü, yardımsever, çalışkan ve hümanist bir insandır. Sendika kuruculuğu, dergi yöneticiliği, yazarlık ve öğretmenlikle geçen yıllar içinde, Divan şiiri ile günümüz arasında bir köprü kurmuş ve Türk şiirine yeni bir duyarlık kazandırmıştır. 7 Güzel Adam içinde tasavvuf ve divan edebiyatını öne çıkaran isim olarak da dikkat çeker.

 Kolay kolay “hayır” diyemeyenlerden misin?

Hemen hayır derim,yeter ki karşımdaki istekli olsun ;) 

İlişkin nasıl şu an?

Çok iyi. Çünkü yok ;) 

Kafanızı akşam yastığa koydunuz ve bir şeylerin hayalini kuruyorsun. Ne olurdu bunlar?

Uyurken bile en iyi ben uyumalıyım ;) şaka tabi ki, ama işini iyi ve başarılı yapmak herkesin hayalidir herhalde. bunun peşine istenen mutluluk ve huzur gelir diye düşünüyorum.

Favori parfümün?

Armami code 



Sosyal projelere destek veriyor musun?

Bu güne kadar ağaç dikmekten başka bir şey yapamadım,fakat vaktim ve imkanım oldukça;insanı ve hayatı seven herkes gibi elimden geleni ardıma koymamayı istiyorum. 

Hayatımın sonuna kadar.............. olacağım.

Beşiktaşlı olacağım.

En beğendiğin renk?

Boğa burcuyum kırmızı demezsem bir yanım eksik kalır ;) 

Değerli paylaşımlarından ve verdiği içten yanıtlarından dolayı Yiğit Çakır'a çok teşekkür ederiz.


Yorumlar

Popüler Yayınlar