Sema Şahingöz Röportajı

Herkesin çok sevdiği güzel insan, Sema Şahingöz ile sohbet ettik! 



Sema Şahingöz kimdir? Kısaca kendinizden bahseder misiniz?

Hümanistim.  Doğayı, insanları, tüm canlıları ve tabi ki kendimi çok seviyorum J Mutlu ve iç huzuru olan bir insanım ve hayatımda hep önce bu ikisinin peşinden gittim.  Bir de bilmeye ve öğrenmeye doyamayanlardanım. Her şeyi okumak, izlemek, her yeri görmek ve her insanı tanımak isteğim var. İşte bu nedenlerle uzun bir öğrenim hayatım oldu; önce Marmara Üniversitesi iktisat bölümünü bitirdim, sonra Beykent Üniversitesi Oyunculuk bölümünde okudum ve oyunculuk okurken de Sinema TV bölümünde çift anadal yaptım. Okumayı ve  gezmeyi çok seviyorum. Herkesin tek bir yaşamı var bu hayatta ve ben de benimkinin keyfini çıkartıyorum

Oyunculuk kariyeriniz nasıl başladı?

Marmara Üniversitesi’nde iktisat okuyordum ve son sınıfa gelmiştim ancak mezun olunca ne iş yapacağımı bilemiyordum. Sonra hayatımı değiştiren bir cümle okudum; “ömür boyu çalışmamak için sevdiğin işi yap”.  Hayatımı değiştiren ve dönüştüren bu cümle oldu.  Her zaman iyi bir izleyiciydim ve tiyatroya meraklıydım, hayalimdi ancak gerçek olabileceğini hiç düşünmemiştim.  Bir yandan okulumu bitirirken diğer yandan da yetenek sınavlarına hazırlandım ve Beykent Üniversitesi oyunculuk bölümünü burslu olarak birincilikle kazandım ve öyle de mezun oldum.  Tabi zor bir yoldu seçtiğim ve zorluklarını da sonuna kadar yaşadım ve yaşıyorum. Hayalimdi gerçeğim oldu.


Yedi Güzel Adam'da Hatice karakterini canlandırıyorsunuz nasıl biri Hatice?

Melek mi desem ne desem Annelerinden sonra babalarını da kaybedince kardeşi Zehra’ya adıyor hayatını, evlenmiyor ve onun okulunu bitirip öğretmen olması için elinden geleni yapıyor. Fedakâr, içinde akında hiç kötülük olmayan biri Hatice…



Yeni sezon'da Hatice'yi neler bekliyor olacak?

 Hatice’yi gerçekten sürprizler bekliyor yeni sezonda. Hayatı değişecek diyebilirim. Geri kalanı    sürpriz olsun izleyenlere de…

Asla oynamam diyeceğiniz bir karakter var mı?
“Asla” demem. Ancak oynamaktan keyif alacağım rolleri seçmeye çalışıyorum bir işi kabul ederken… Kendime soruyorum bu karakteri ben canlandırırsam mutlu olur muyum, keyif alır mıyım diye... Beni heyecanlandıran her karakteri oynarım.

Favori parfümünüz?

Coco Chanel Mademoiselle


Sizi Şebnem Ferah'a çok benzetiyorum bunun hakkında ne söyleyeceksiniz?

Bugüne kadar çok farklı insanlara benzetildim ancak bu bir ilk… Gerçekten mi? :)

Üç kelime ile Sema Şahingöz
Tanı, pişman olmazsın…

Arkadaşlıktan aşk doğar mı?

Her şeyden aşk doğabilir bence…


İstemem hakkımı helal ettim dediğin kişiler oldu mu?

Tabi ki oldu. Kimseye kırgınlığımı, kızgınlığımı, öfkemi  uzun süre içimde tutmam. Hayatımdan
çıkartsam da kendi içimde affederim bir süre sonra, onun yükünü taşımam üzerimde…Dolayısıyla hemen olmasa da yeter zaman geçince kendi içimde helalleşir ve hakkımı helal ederim.


Bizi kırmayıp röportaj yapmayı kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Ben teşekkür ederim :)

Değerli paylaşımlarından ve verdiği içten yanıtlarından dolayı Sema Şahingöz’e çok teşekkür ederiz.






Yorumlar

Popüler Yayınlar