Doruk Uysal Röportajı

En cool adam ile röportaj yaptık karşısınız da Doruk UYSAL 

Kısaca Doruk Uysal kimdir?
1979 yılı İstanbul doğumlu örgün eğitimini lisede bıraktı. Açık öğretim İşletme mezunu. Genelde kişisel gelişim kitapları okur; insan beyninin düşünce gücüyle her şeyi yapabildiğine inanır. Pozitif düşünmeyi seven Doruk Uysal, şimdiye kadar birçok işte çalışmış, şuan da istediği işi yapıyor.

İlk set günü nasıl bir duygu içerisindeydin?
İlk kez çalıştığım bir ekip olduğu için heyecanlıydım; ama kısa zamanda uyum sağladık, çok sıcak aile ortamı.



Yedi Güzel Adam dizisindeki karakterinden biraz bahseder misiniz?
Milli piyangocuyu oynuyorum, anlattığımız dönemde Maraş olayları sırasında çoğalan ve ajan olarak görev yapan birçok milli piyangocu gerçeği var. Benim oynadığım karakter üzerinden anlatıyoruz.

Yer aldığın projeler?
Umutsuz Ev Kadınları, Öyle Bir Geçer Zaman Ki

Oyunculuk kariyerin nasıl başladı?
Mordkommission İstanbul adlı bir Alman Televizyon dizisinde Birol karakteri ile başladım Ayla Algan’ın (TAL) (“Tiyatro Araştıra Lab.”) nda Eric Morris tekniği eğitimi aldım. Biz Oyuncular Stüdyo’da Levent Özdilek, Bedia Ener gibi usta oyunculardan eğitim aldıktan sonra Haldun Dormen’den burs alarak müzikal eğitimini aldım. Son olarak 3 M. O. T. A. (Modern Oyunculuk Teknikleri Atölyesi) nde hem atölye derslerine katılıp hem de Ümit ÇIRAK’ın asistanlığı yaptım. Şuan hala 3 M.O.T.A’nın oyuncuları kadrosunda  SAHNE3 oyunlarında yer almaktayım.

Nasıl vakit geçiriyorsunuz?
Genelde kitap okurum.

Üç kelime ile Doruk Uysal’ın felsefi görüşü?
İnanmak başarıyı getirir.

En sevdiğin renk?
Mavi

En son hangi filmi izlediniz?
Celal ile Ceren

Günlük hayatınızdan biraz bahseder misin?
Köpeklerimi gezdiriyorum sabahları, sonrasında duş alırım. Atölyeye giderim


Oyunculuk kuralların var mıdır?
Herhangi bir kuralım yok. Oynadığım rol kişisi hangi standartlarda yaşıyorsa; bir oyuncu olarak o olmak gerekir.

Kafanı akşam yastığa koydun ve bir şeylerin hayalini kuruyorsun. Ne olurdu bunlar?
Başarılı ve tatmin olabileceğim işlerin olabileceğini kuruyorum.

Bizi kırmayıp röportaj yapmayı kabul ettiğin için çok teşekkür ederim
Ben teşekkür ederim :)

Değerli paylaşımlarından ve verdiği içten yanıtlarından dolayı Doruk Uysal'a çok teşekkür ederim.

                                            Sevgilerimle https://twitter.com/Erenakkas97

Yorumlar

Popüler Yayınlar