TAG / BANA DAİR + HİÇ SORULMAMIŞ SORULAR

Hiç sorulamamış sorular TAG!




Herkese merhaba!
Ben her zaman istemişimdir bu tarz videolar ya da yazılar yazmak bu güne kısmet olmuş :)

Nerede yaşıyorsun?

5 - 6 senedir Kahramanmaraş'ta yaşıyorum ablamın okulu ve annemin/babamın işi dolayısıyla buradayız, Çanakkale / Gökçeada doğumluyum :)

Favori youtube gurun kim?

Görkem Karman tabi kide! eşsiz 

Birinin ismi mi sana verildi?

Annemin evlenmeden önceki ismi EREN ve bana verilmiş, adımdan acayip! memnunum :)

Saç ve göz rengin nedir?

Küçükken sarıymış baya şimdi kumralımsı siyah

Okuyor musun çalışıyor musun?

Okuyorum, ama bir yandan çalışmayı planlıyorum

Fobilerin neler?

Asansör vardı yavaş yavaş yenmeye başlıyorum, kapalı alan şuan bu aklıma gelmiyor :) 

Küçükken ne olmak isterdin?

Mimar olmak istiyordum aslında sonra mühendislik şimdi de mobilya - iç mekan okuyorum ama hayalim çoook büyük :) 

Aklında kalan etkilendiğin bir film söyle.

Leon, Umut filmi, Su ve Ateş baya baya etkilendiklerim bunlar 

Kaç kardeşin var?

1 ablam var 24 yaşında :) 

PC mi Mac mi?

PC kullanıyorum ama MAC!!! :)) 

Favori hayvanın?

büyük harflerle KEDİ KEDİ KEDİ!! :))) 

Nasıl bir telefonun var?

iPhone 4, ama memnunum :)

Favori içeceğin ne?

Kola, Kahve

BU TARZ VİDEOLAR, BLOG YAZILARI GÖRÜYORUM, BEN DE BÖYLE BİR YAZI YAZMAK İSTEDİM, TEŞEKKÜRLER SEVGİLER! :) https://twitter.com/Erenakkas97




Yorumlar

Popüler Yayınlar