Süleyman Yılmaz röportajı



Merhaba! şuan karşınızda mis gibi sanat yönetmeni, İstanbul Bilgi mezunu enfes insan Süleyman Yılmaz var veeee buyrun röportaja!

Kısaca Süleyman Yılmaz kimdir, nelerden hoşlanır biraz kendini tanıtır mısın?

Süleyman Yılmaz kim olduğunu bulma yolculuğunda  bir insan.

Tanıdığım kadarı ile, her türlü yeni fikire, saygı duyan, heyecanlanan, çocuk olarak hayatta kalabilmiş bir yetişkin.

Öğrenci evinde kaldın mı?

Üniversiteside, aileside, İstanbul'da olan şanslı çocuklardandım.


Hayatımın sonuna kadar çok meraklı olacağım.

Stilini nasıl tamamlarsın? Kombinlerinde tamamlayıcı genelde ne olur?



Bana kalırsa, her gün aynı şeyleri giyerek zihnimde yeni fikirler için yer bırakabilirim.
Kombinlerimi eşim İpek Balcı'ya sormak gerek =)


Kredi kartınla en son ne aldın?


Barcelona'da bir otel rezervasyonu

Favori parfümün?

Şuan Kenzo'nun bir parfümünü kullanıyorum yine İpek Balcı'nın hediyesi =)


Şimdi sıra mini ankette! 

En son Charles Duhidd'den Alışkanlıkların Gücü'nü okudum

En son İpek Balcı'yı öptüm

En son TREMORS'dan Sohn dinledim



Mini röportaj, anketi kabul ettiğin için teşekkür ederim!


Ben Teşekkür ederim.



Değerli paylaşımlarından ve verdiği içten yanıtlarından dolayı Süleyman Yılmaz'a ok teşekkür ederim.

                                            Sevgilerimle https://twitter.com/Erenakkas97

Yorumlar

Popüler Yayınlar