Birgül Ulusoy Röportajı

O Hayat Benim dizisinde gönülleri fetheden Sakine rolü ile Birgül Ulusoy ile röportaj yaptık, İyi okumalar (: 

Kısaca Birgül Ulusoy kimdir? 

Birgül Ulusoy 1972 Niğde-Ulukışla doğumlu memur bir baba ile ev hanımı bir annemin en büyük kızıdır..Annem Neriman Babam Mehmet Hayati…kardeş Barış Ulusoy olmak üzere çekirdek bir Türk ailesinde normal devlet okullarına giderek büyüdüm…Hala ilkokul öğretmenim Kadriye Oğuz’u ve onun muhteşem topuz saçlarını hatırlarım..bana katkısını..adam olmamda ki emeğini hala hissederim ve onu saygı ile anıyorum..Muhteşem bir Cumhuriyet kadınıydı… 

Sakine nasıl bir karakter? 


Sakine'nin lakabı ‘’Baykuş’’ …Meraklı ama kesinlikle iyi niyetli bir kadın..Tam bir Türk annesi işte..Sabahtan akşama kırk kapıda laf söndüren bir mahalle insanı… 

Merve Girgin'le çalışmak nasıl bir deneyimdi?

Merve Girgin ‘Dahi kadın’dır benim için… Dünya kurmakta ve karakter analizlerinde üstüne tanımıyorum. Benim onunla 3. Projem “O HAYAT BENİM” Dese ki gel şunu oyna gözü kapalı gider oynarım. Bilirim ki en doğru cast çalışmasını yapmıştır. Çok işi ile ilgili ve işine tutuşu ile bağlı çalışkan bir kadın yönetmen… 

Çalışmadığın zamanlarda neler yaparsın? 

Çalışmadığım zamanlar çok :) ama böyle bir vaktim varsa hemen okulum Aktör-İst Akademi de ki derslere zaman açıyorum..Oğlumla ilgileniyorum.. 

Bu hayatta seni en iyi kim tanır? 


Annem sanırım… Gerçek emeği evlatlarına sadece onlar veriyor çünkü… 

En favori renk 

En sevilen renk. Yeşil. 

Sakine karakterine alıştın mı? 

 SAKİNE… Bir rol sadece. Kostümü giydiğim anda ruhuma geçen bir illüzyon gibi. İş bitince de kostümü çıkarıp askıya asar gibi Sakineyi sette bırakıyorum… Onun tüm insani duyguları benim ruhumdan hayat bulduğu için Sakine’ye sormak lazım acaba O Birgül Ulusoy'a alışmış mı?

 Oyuncu olmasaydın ne olurdun? 

 Oyuncu olmasaydım ’tır şoförü olurdum’ Çocukluğumdan kalan bir dürtü bu..Köyde otobanın kenarına oturur o tırlara bakarak hayal kurardım hep..Nerelere gittiklerinin hayalini..Başımı alıp gitmek ve bilinmeyen yerleri keşfetmek hep cazip gelmiştir bana çocukluğumdan beri ..Çok dayak yedim bu yüzden babamdan ve annemden ama…İçimde ki dürtü hep bu oldu benim.. 

Kredi kartınla en son ne aldın? 

Oğluma bir oyuncak aldım :) 

En son ************************** okudum.

En son; ‘’Ölmeyi bilen Adam…Muhsin Ertuğrul’’ AYŞEGÜL ÇETİN okundu.. 


En son *********** öptüm 

En son oğlum Ayaz'ı öptüm o mis gibi kokan ensesinden :) 

Bizi kırmayıp röportaj yapmayı kabul ettiğin için teşekkürler. 

Ben teşekkür erdim bu röportaj İçin. Sevgiler

Değerli paylaşımlarından ve verdiği içten yanıtlarından dolayı Birgül Ulusoy'a çok teşekkür ederim.

                                            Sevgilerimle https://twitter.com/dreamercancer

Yorumlar

Popüler Yayınlar