TAG: İLKlerim! || My First Time

Merhaba! ve bir TAG yazısı ile karşısındayım...


Youtuber Ali Rıza Tunçer'in yapmış olduğu TAG: İLKlerim (My First Time)) adlı video'da bütün herkesi etiketlemişti...ben de bir TAG yazısı yazmak istedim...Ali'nin yani namı değer "care4male" nin videosu için buraya tıkla!


1) İlk aşkın?

Herkesin ilk aşkı vardır, benimde ilköğretim 1.sınıfta vardı, adı söylesem mi? :)
2) İlk işin?
Bir ofis ya da belirli bir sektörde maalesef işim olmadığı için bu soruya cevap yok.
4) Bu sabah sana mesaj atan ilk kişi?
Yalnızlık! maalesef atan olmadı ne bir Avea ne bir reklam mesajı! :(

3) İlk araban?

17 yaşındayım, ve arabam yok, yaşım gelsene ehliyet almayı düşünmüyorum...

5) Bu sabah ilk kimi düşündün?

Kimseyi! bu soruyuda cevaplayamayacağım...

6) İlk öğretmenin?

İlkokul öğretim adı Elif Cankurtaran sanırım, beni okuldan soğutan tek isim, tek öğretmen, adı batsın!

7) İlk uçak yolculuğun?

Küçükken (yaşımı hatırlamıyorum) Adana'dan İstanbul'a gitmişim, anneme sordum :P

8) İlk yakın arkadaşın, hala görüşüyor musunuz?

Baba mesleğinden ötürü çok şehir gezdik, onun için maalesef! lanet olsun :)

9) İlk yatıya gittiğin arkadaşın?

17 yaşındayım, bu yaşımdan itibaren sadece 17 yaşımda bir kız arkadaşımda kaldım, (sevgilim değil, arkadaşım:P )

10) Bu sabah ilk kimle konuştun?

Ablamla çünkü o uyandırdı beni, (onun sesiyle uyandı!) :)

11) İlk katıldığın nikâh veya düğün?

Kuzenimin düğününe gitmişim (ablama sordum) 2 yaşındaymışım :)

12) Gittiğin ilk konser?

Funda Arar konseri

13) Kırılan ilk kemiğin?

Küçükken dışarı pek fazla çıkmazdım (şimdi de çıkmıyorum ama :P ) yok Allah korusun...

14) İlk piercingin?

Şimdi şöyle bir durum var, piercing yok fakat kulağımda yani lobe klasik bir küpe deliği var.
15) İlk yurtdışı seyahatin?

Maalesef yok, ama yakında bir Yunanistan seyahati istiyorum :)

16) İzlediğin ilk film?

Dabbe, (küçükken baya korku dolu bir çocukmuşum)

17) Okulda aldığın ilk ceza?

Hocalarım beni çok severdi fakat üstte bahsettiğim Elif hoca (adını ile anmak istemiyorum ama) ilkokul 1.sınıfta sınıfta yemek yediğim için sınıftan atmıştı beni, (BAKIN TEKRAR SİNİR OLDUM!) :P

18) İlk oda arkadaşın?

17 yaşındayım ve hiç oda arkadaşım olmadı...
Ama üniversitede yurtta kalmayı isterim...

19) Aldığın ilk ders?
Matematiği berbat olan birisiyim, ilkokulda matematikten özel ders almıştım, eve geliyordu: P

20) İzlediğin ilk youtube kanalı?

Sanırım Görkem Karman  çünkü onu izlediğimde tam olarak Youtube'a giriş yaptım... Çok tatlı birisi, çok sempatik! (:

VEE! BU KADAR, BU YAZI TAM BENLİK! ALİ RIZA'YA BURDAN ÇOOOK SEVGİLER! :)


Yorumlar

Popüler Yayınlar