Sevdiğim / İzlediğim Diziler

Herkese Merhaba! Ben tam bir dizi delisiyim, Özellikle bu aralar kendimi dizilere sardım... Şimdi hazırsanız sizlerle en sevdiğim 4 diziyi paylaşmak istiyorum


SHAMELESS
En ama en sevdiğim dizi, şuan 5 sezonun sezon finali yayınlandı. Mükemmel senaryosu var.

Dizide 1 alkolik baba ve 6 çocuğunun çarpıcı hayatları anlatılıyor, dizi o kadar güzel ki 1 günde 1. Sezonunu bitirmiştim…


2 BROKE GİRLS
Bu da komik bir dizi, her bölümü 22 dakika sürüyor, Dizi Max ile Caroline'in Brookly'de bir restoranda çalışmasını konu ediliyor.

TEEN WOLF 
Kurt adam dizileri ve filmleri hep ilgimi çekmiştir, ben de Teen Wolf'un 1 sezon 1 bölümüne göz attım görsel efektler olsun, oyunculuk olsun hepsi şahane. Sizde benim gibi Crystal Reed hayranıysanız izleyin derim.


 THE WALKİNG DEAD

"Ölüp Ölüp dirileceksiniz!" en sevdiğim TWD 
Zombi dizilerine bayılırım...Diziyi izlerken karnı zil çalan tek kişi değilimdir umarım (: 
Dizinin 1. sezon 4. bölümünü bitirdim, umarım güzel sezonlar bölümler beni bekler :) 


Yorumlar

Popüler Yayınlar