Deniz Can Kutlu röportajı

Merakla beklediğiniz eski blogger yeni stil danışmanı “Deniz Can Kutlu” röportajı karşınızda, iyi okumalar!



Öncelikle seni biraz tanıyabilir miyim, Deniz Can Kutlu kimdir?

Deniz Can Kutlu, tam bir müzik aşığı, eski blogger, stil danışmanı. Müzik ve moda sektörüne girişim, blog üzerinden oldu. Blogum, 7. ayında Türkiye'nin en iyi üç blogu arasına girdi ve ödül aldı.  Bu olaydan sonra yalnızca blogum için yaptığım çalışmaları, sanatçılara yansıtmaya başladım. Ve büyük maraton başlamış oldu. Yaklaşık 3 yıldır stil danışmanıyım ve sanırım Türkiye’de sanatçılarla en çok çalışan stil danışmanlarından biriyim. 

Türk modası hakkında düşüncelerin neler? Yerli yabancı beğendiğin modacılar kimler? 

Türk modası, her nedense son yıllarda kopyacılık üzerinden ilerliyor. Uzunca bir süre moda tasarım bölümünde okuyup ardından dünya modasına yön veren tasarımcıların tasarımlarını kopyalamak Türkiye’ de tasarımcı olmaya karşılık geliyor. Özgün ve başarılı bulduğum birkaç isim var. Bunlar: Hasan Koca, Süleyman Tezcan, Burcu Aslan. Yabancı moda tasarımcılarından Givenchy’ i seviyorum.

Giyiminde en çok neyi/neleri tercih ediyorsun?

Genellikle sokak stili üzerinden gidiyorum. Oversize tshirtler, şapkalar, dar pantolonlar, snekarlar, vs. Ama konser, lansman, özel parti ve benzeri etkinliklerde pop star gibi olabiliyorum. Son zamanlarda deri ve altın renkte olan tüm ürünler dikkatimi çekiyor - özellikle fetiş aksesuarlarını çağrıştıran - , kullanıyorum. 

Yeni biriyle tanıştığın zaman onun giyiminde ilk ne dikkatini çeker?

Yeni biriyle tanıştığım zaman, öncelikle bir markanın vitrin kombinini kopyalayıp kopyalamadığına bakıyorum. Biliyorsunuz çoğu tek bir marka üzerinden kombin yapıyor. Bana göre karma kombinler her daim daha başarılı. Örneğin; bir tasarımcıdan gömlek almışsınızdır veya bir markadan, onu pasajdan veya çarşıdan aldığınız bir pantolonla ve internet üzerinden satın aldığınız ucuz bir ayakkabıyla kombinlemişsinizdir. Bu bana çok etkileyici gelir. Tabii illa pahalı parçalarla kombin yapılması gerekmiyor. Yani sonuç olarak, karşımdaki kişinin giyim konusunda tekdüze olmaması lazım diyeyim. 

Moda olsa bile asla giymem dediğin bir şey var mı? 

Evet. Etnik çizgiye ve kesime sahip kıyafetleri moda olsa dahi asla tercih etmem. Salaş ve rahat parçaları severim ama etnik kafası pek bana göre değil.

En sevdiğin moda dergisi hangisi?

Herhangi bir moda dergisi okumuyorum. İlham aldığım veya takip ettiğim kurgular, müzik, film ve seyahatler üzerinden çıkıyor. 

Hiç umursamadığın bir moda kuralı: 

Şu an için umursamadığım bir moda kuralı yok. Ama ilerde skinny akımı biter ve yerine çuval gibi pantolonlar gelirse bunu yok sayabilirim. 

Tarzını beğendiğin yerli ve yabancı kişiler kimler?

Tarzını beğendiğim kişiler: Hande Yener, Murat Boz, Gülşen, Asena Erkin, Roisin Murphy, Justin Bieber, Maejor Ali.

Beni kırmayıp röportajı kabul ettiğin için teşekkür ederim

Rica ederim. Blog hayatında başarılar diliyorum. Nice röportajlara…

Deniz Can Kutlu'yu instagram'dan takip edebilisiniz


Yorumlar

Popüler Yayınlar