60K Teşekkürü & Şu Sıralar Dinlediğim Şarkılar

Yazıyorum daima sayfalarca, kelimelerce hep yazıyorum.

Bugün blog sayfam 61.789 kere görüntülenmiş 2013 yılında girdim bu blog yazma işine rahatlatıcı.

Yanımda olan-olmayan herkese teşekkür ederim, sizin sayenizde büyüdü “Eren’in Blogu” iyi ki varsınız tekrar tekrar.

Yazmayı hiç sevmem aslında biliyorsunuz.

Günlük tutmak bana göre değil.

Ama 15 Ocaktan beri günlük tutuyorum-yazıyorum.

Bugün size şu sıralar severek dinlediğim şarkılardan bahsedeceğim.
Kalben

1.Kalben – Saçlar
2.Kalben – Çorap
3.Kalben - O Ye Bebek
4.Kalben - Sadece

Kalben benim kalbimi kazandı, gece oturdum onun röportajlarını onun konser videolarını izledim.

Kalben’in sesi ve şarkıyı söylerken yaşadığı haz, hep söyle olur mu Kalben, daima kalpten :)

Kalben kendi adını taşıdığı albümü “Kalben” ile stüdyo kaydına girdi.

Kanımca kendisi alternatif müzik yapıyor.


Hatta şuan Kalben – Çorap şarkısını dinliyorum harika be.



Son Feci Bisiklet

1.Son Feci Bisiklet – Bikinisinde Astronomi
2.Son Feci Bisiklet – Bu Kız
3.Son Feci Bisiklet – Ütopya

Son Feci Bisiklet (SFB) diye kısaltmayı severim.

SFB ile tanışmam Bikinisinde Astronomi şarkısı dinlemem ile oldu.


Sanırım SFB alternatif müzik yapıyor.

Alternatif pop-rock mixlenmiş gibi.

Kulağa hoş geliyor ama.

Bu Kız şarkısı kulağımda şuan.

Hiç susma sen Son Feci Bisiklet söyle!

Adamlar


1. Adamlar – Kapısı Kapılı
2. Adamlar - Kadın

Adamlar benim için tam bir devrim kokuyor, akustik performans videosunda.

Kıyafetleri tam nostalji, 80’ler hatta hippi diyebilirim.

Hatta Tolga Akdoğan’ın bıyıkları devrimci ruhu ile süslenmiş değil mi?

Şu sıralar sadece Kalben, Adamlar ve Son Feci Bisiklet dinliyorum.

Müziğin cinsiyeti ve türü olmaz.

Her şeyi dinlerim, kulağıma güzel gelen her şey.

Kalben, Adamlar ve Son Feci Bisiklet düşünsenize düet yapıyor.

Güzel geliyor kulağa.

Şu güzel yazıyı Kalben’in güzel şarkısı ile bitirmek istiyorum.

Kalben diyor ki; hiçbir şey istemedim, ne yatak ne oda nede ev, sende bırak her şeyi sadece BENİ SEV!
Hoş kal! :)










Yorumlar

Popüler Yayınlar