EYLÜL GELDİ!!! / 2016 EYLÜL MÜZİK LİSTESİ //

Herkese uzun bir aradan Merhaba!

Sizi çok özledim ve sizde beni özlediniz hissediyorum bunu.

Eylül geldi, bende Eylül ayının gelişini müzik listesi hazırlayarak başlamak istedim.

O zaman gelin sizinle birlikte müzik listesi hazırlayalım.

1. Edis – Dudak dinlemek için basın!

Dudak şarkısını acayip sevdim, ilk dinleyişimde ne kadar kötü olduğunu söylesem de bu fikrimi ikinci üçüncü hatta onuncu kez dinleyerek değiştirdim bu arada bu Dudak şarkısı sözü müziği kendisine aitmiş 
adeta bir Tarkan değil mi?

2. Emrah Karaduman - Cevapsız Çınlama (feat. Aleyna Tilki) dinlemek için basın!

İlk önce Aleyna’nın (Tilki) 2000 doğumlu olması şaşırtıyor adeta, şarkı güzel kız güzel e işin içinde Emrah Karaduman varsa bu şarkı hittir, şarkı tam arabada dans ettirecek türden.

3.  Ece Seçkin – Adeyyo dinlemek için basın!

Veee Ece! Ece ismini çok severim ilk önce bunu demek istiyorum. 
Şarkı adeta Miami beach’lerde çalacak bir şarkı kanımca zannımca Adeyyo garip bir başlık aslında ilk başta “Adeyyo lalaley” demek komik, gülünç yâda herhangi bir şey. 
Neyse söz Ayşen’e ait şarkı gerçekten çok hızlı patladı Ece Seçkin’i duyuran Doğulu ailesine çok teşekkürler!

4.  Yonca Evcimik – AHA! dinlemek için basın!

Şarkıyı dinleyerek yazıyorum bu yazıyı, gerçekten efsane değil mi? Resmen Sezen Aksu kokuyor, Söz- Müzik Sezen Aksuya ait, şarkının sözleri çok iyi resmen laf sokmalık şarkı :) .

5. Şarkı son şarkı ve benim için çok özel, bir dram bir ağlama olsun diye atıyorum bu şarkıyı! At tım :) !

5. Ümit Besen feat. Pamela - Seni Unutmaya Ömrüm Yeter mi? dinlemek için basın!

Seni Unutmaya Ömrüm Yeter mi? Ah bu şarkı yaz mevsiminde efsane dinlenmedi mi? Ümit Besen ah yılların eskimediği yılların şarap şarkısı bence. Pamela’nın Türkçesi şarkıya bir pop biraz arabesk katmış.

İyi dinlemeler!



Yorumlar

Popüler Yayınlar