59. Grammy Ödülleri | 2017 Grammy Ödülleri Kırmızı Halı Şıkları & Rüküşleri

Herkese merhabalaaaaaaaaaar!!! 

TR saati ile 4'te başlayan Grammy beni uykusuz bıraktı şuan gerçekten aşırı başım ağrıyor neyse bu bilgi sizi ilgilendirmez haydi ünlülerin ne giydiklerine bakalım (:

Bu arada tüm ödül alanlara binlerce tebrikler dileyip, fazla lafı uzatmadan geçelim resimlere göz atalım bakalım kimler şık kimler rüküş (:


İlk önce aşağıda Rihanna var, Rihanna üstü orange altı siyah bir etek giymiş ben çok sevdim eteğini üstü çok aşırı güzel ve törende en çok göze giren Rihanna idi, gerçekten çok güzel aşşşşşşşırı 



Celine Dion, Zuhair Murad imzalı yeşil elbise giymiş yaşına yakışmış mı? evet yakışmış yeşil ayakkabıları ve makyajı çok hoş.




Charli XCX, Vivienne Westwood imzalı kırmızı gögüs detaylı elbisesi ile gerçekten çok göz kamaştırıyor, ve ayakkabıları gerçekten çok güzel ve şeftalı ruju effffffsane (:


LO!!!!!!!!! sırada Jennifer Lopez var, Jennifer Lopez In Ralph & Russo imzalı toz pembe elbise giymiş, törende konuşması ve o mimikleri geçrekten televizyonu öpmek istedim (öptü)  derin bacak ve göğüs dekoltesi hiç beni rahatsız etmedi gerçekten çok şık çünkü o bir JLO!!!!!!


Katty Perry'i eskiden çok severdim benim küçüklüğümde Hot N Cold isimli şarkısı vardı çok hoşuma giderdi (şarkının ismine tıklayarak dinleyebilirsiniz) neyse bu şarkı beni maziye götürdü, nerede kalmıştım heh tamam Katy Perry ve Tom Ford imzalı elbise demeye bin şahit ister, ben hiç beğenmedim güzel kadın ama o saçlar ne gerçekten, tüylü eteği ve o metalik üstü :( 


Adele, Givenchy imzalı yeşil elbisesi çok yakışmış törende bütün ödülleri toplaması gerçekten çok güzeldi, sadece kilo vermeli, çok güzel kadın fakat gerçekten kiloları onu kötü yapıyor, elbise çok hoş ama yaşına göre değil, üzdün beni Adele :( 


Daya, Balmain imzalı akordeon görünümlü elbise giymiş yaşına uygun çok beğendim, çok güzel kız, e başarılı daha ne!!! 


Lea Michele, göz makyajı kötü olmasına rağmen, Roberto Cavalli imzalı üst ve eteği çok hoş, güzel kadın, ışığı var ama bir şey eksik, onu bir çözebilirsek her şey tamam.


Heidi Klum, gümüş Philip Plein mini elbisesi çok aşırı beğendim, 40 küsür olmasına rağmen gerçekten maşallah efsane güzel olmuş. 


Paris Jackson, aşırı aşırı aşırı beğendim Balmain imzalı rengarenk adeta gökkuşağı tarzında elbisesi aşağıda. 


Kendinize iyi bakın, hoşcakalın (:



Yorumlar

Popüler Yayınlar