89. Oscar Ödül Töreni | Kırmızı Halı

HERKESE SELAM! 

Lafı uzatmadan hemen başlayalım çünkü 10 ünlüyü derledim, bakalım kimler şık kimler rüküş!

Brie Lerson⚫ Mükemmel bir kadife Oscar de la Renta elbisesi. Elbise güzel amma velakin Brie Lerson'un saçını ve makyajını beğenmedim. Oscar'a uygun olmadığını düşünüyorum. Bu benim şahsi fikrim. neyse 2. ünlümüze geçelim (: 


Charlize Theron  Charlize Theron'un mükemmel ten rengi ile Dior elbisesinin muhteşemliğimi, saçı makyajı yüzü. tek kelimeyle EFSANE! yürü be Charlize!! bu arada bizim Sertab'a benzemiyor mu?
Chrissy Teigen Chrissy bana çok türk geliyor niyeyse, ten rengine yakışmayan bir Zuhair Murad giymiş, bacak dekoltesinden bıktım Angelina Jolie'den gördüğüm şu bacak numarası çok sıktı ve çok göze alışkın geldiği için, güzelde gelmiyor kötüde ama bir numarası var ancak bitti.beğendin mi? evet o kemere bayıldım, elbisenin bir tarafı şeffaf öbür tarafı kumaşla kaplanışı hoş.

Dakota Johnson Sonuçta oyunculuğunu eleştirmiyorum. Ama bir tuhaf gülüyorum o mükemmel Gucci elbisesine, Grinin Elli Tonu ve Karanlığın Elli Tonu filmlerini izlemedim. Güzel kadın eyvallah, altın rengi yakışmış ama yaşlı durmuş o elbisesi, kolyesi çok güzel, makyajsız oluşu güzel ama kesinlikle styling tutması gerekiyor.
Emma Robert  We're The Millers filminde çok minnoş olan, en beğendiğim oyuncunun yeğeni olan güzel Emma Robert çok hoş üzerinde süper elbise Armani, güzel bir göğüs dekoltesi, elbisesi çok hoşuma gitti ben beğendim, siyah ile beyazın mükemmel uyumu, hoşsun Emmacım bravo!


Ginnifer Goodwin  Zuhair Murad olmasa ne giyeceklerdi bilmiyorum. Kırmızı ne kadar yakışmış hanım kızımıza, kısa saçları küpesi çantası çok beğendim, kırmızı yakışmış Ginniferciğim, başarılısın.

Ruth Negga Yine bir kırmızı, Kırmızı sanırım trend, yakışmış beğendim çok tatlı Valentino imzalı kırmızı boyun tarafı dantelli elbise çok yakışmış ben çok tatlı buldum, kırmızı tacı ruju küpeleri çoook aşırı çok hoş

Sofia Boutella Kırmızıdan uzaklaşmam gerek, ve seni seçtim Sofia! Sofia minnoş bir Chanel elbise giymiş, valla ben Grammy'de Katy Perry'nin giydiği elbiseye benzettim, altı beyaz tüy üstü metalik gri, olmayan kakülü ve dalgalı saçları, gözüme kötü geldi.
Teresa Palmer Teresacığım değişiklik yapıp Prada giymiş,  törenin yarısı Armani neeeeeyse, biz geçelim Teresa'nın elbisesine. Teresacık gümüş gri işte her neyse elbise giyip gelmiş törene. ben Natalie Portman'dan beri  Prada markasına bir gıcığım sevemedim Prada üzgünüm Prada ( aman sanki çok umurlarındayım ) 😂 😂 😂 😂 o kemer nedir? o elbisenin askıları taaaaa 80 lerde 90 larda vardı acilen Prada giymemelisin canım Palmerciğim.

Priyanka Chopra Ralp & Russo giymiş ben beğendim, çok hoş çok güzelde taşımış önemli olan zaten elbiseyi gidip onunla yürürüp onu taşımaktır. Elbise'nin göğüs kısmı çok hoş. 
Hoş'kalın!!!




Yorumlar

Popüler Yayınlar