ALTIN KÜRE ÖDÜLLERİ | GOLDEN GLOBES 2017

Herkese selamlar;

Uzun zamandır yoktum beni özlediniz biliyorum. 

Biliyorsunuz 8 Ocak'ta Altın Küre Ödülleri gerçekleşti. 

Moda aşığı olarak ünlülerin kırmızı halıda giydiklerine bir göz atalım 5 şık 5 rüküş seçtim!!

Haydi başlayalım (:

Arkadaşlar... ilk önce en sevdiğim kadın oyuncunun mükemmel konuşmasını yorumlamak istiyorum.

Meryl Streep'in konuşması tüyleri ürpertti efsaneydi linkini aşağıda bulabilirsiniz. 



Emma Stone : Beyaz teniyle uyumlu bir Valentino elbise aşşşşırı beğendim gerçekten çok güzel kadın, elbisenin yıldızlı oluşu gerçekten onu çok mükemmel yapmış. 

Amy Adams: Göğüs detaylı asimetrik simsiyah bir elbise giymiş Amy, ben vücudu tamamıyla saran elbiselere hastayım. Amy'nin saçlarına aşığım saç rengi efsane. 


Emily Ratajkowski: Aman Allahım!!!! gerçekten en en en şık kadın olabilir, elbisede beğenmediğim tek şey boynuna taktığı kemer gibi bir şey o hoşuma gitmedi sanırım o da elbisenin bir parçası fakat hiç hoşuma gitmedi. (Elbise'nin arka kısmı efso)!!!
Sienna Miller: Sienna törene bir karnı açık bir beyaz elbise ile gelmiş, spor yaptığı sixpacklerden anlaşılıyor, kolyesi inci ve bileklikleri inci, ben inci çok severim. o yüzden Sienna 4. şık kategorisinde.

Blake Lively: Bu kadını bloguma koyar mıyım? tabikide koyarım ... Blake siyah Versace elbise giymiş, yan tarafları cepli. Boynundaki altın detayları, ah aşırı beğendim en şık 5. ünlüm Blake! (: 

Sarah Jessica Parker: Çok özür dilerim, birden çökmüşsün be yavrum, üzerindeki Vera Wang bir gelinlik. makyajın çok kötü gerçekten seni hiç beğenmedim. 







Winona Ryder: Koskoca Golden Globes ve bunu mu giydin deli misin? ütüsüz siyah lacivert karışımı bir elbise bu kadar. Yorum yapamayacağım.



Issa Rae: Yine bir rezalet tablosu. dümdüz Beyaz elbise. NO COMMENT!!  



Octavia Spencer: Bankacı mısın? sen hoş bankacılar bile böyle giyinmiyor. O iğrenç takım elbisesi al ve terket buraya!!!


Natalie Portman: Natalie ne yaptın kendine. resmen 40 yaşındaki kadının giydiği elbise. hatta 50 gerçekten çok rüküşsün be evladım! 





Yorumlar

Popüler Yayınlar