4 FAVORİ AYAKKABI / İSTANBUL FASHİON WEEK FAVORİLERİM

Hi guys!!! 20'sinde başlayan MBFWİ (İstanbul Moda Haftası) ben yine yeniden instagram story'den inceledim. Niyazi Erdoğan'ın tasarımlarına bittim gerçekten o suitler olsun o tişörtler olsun hepsi bir birinden nefisti, umarım bir gün o mükemmel tasarımlar ayaklarımın önünden geçer neyse konumuza dönelim.

İlk önce size en favori 4 markadan oluşan ayakkabıları göstermek istiyorum hepsi çok mükemmel Alexander McQueen ayakkabı efso değil mi? o çiçek figürleri o nakışlar hele o Erdem marka ayakkabının tam baharlık oluşunun mükemmelliği allahım o Balenciaga ayakkabının (çorap) minnoşluğu zaten Versace hiç bir şey demiyorum o kırmızı mavi beyaz siyah uyumu. 
Alexander McQueen İlkbahar/Yaz 2017
Balenciaga İlkbahar/Yaz 2017
Versace İlkbahar/Yaz 2017
Erdem İlkbahar/Yaz 2017

Haydi gelelim İstanbul Moda Haftasına, MBFWİ aslında istediğim gibi olmadı düşündüğümden az tasarımcılar tasarımlarını gösterdi tabii ben DB Berdan fanatiği olarak aşırı merak ettim zaten bütün moda dergilerinden (Vogue, Elele, Instyle) gibi dergilerin instagram storylerileri inceledim ve çok yoğun olduklarını anlayabildim Can Yunus Çetinkaya'nın konsepti gerçekten çok hoştu, erkek modası alanım olmadığı için tek kadın tasarımcıların tasarımları var, erkek tasarımcıların erkek tasarımları olarak tek tasarımcıyı seçtim o da Niyazi Erdoğan üstte dediğim gibi Niyazi Erdoğan'ın tasarımlarına bittim.

BURÇE BEKREK 


NİHAN PEKER





ÖZLEM SÜER






 
 NİYAZİ ERDOĞAN 







  •  Benim favorime sıra geldi DB BERDAN










KAYNAKÇA:İÇİN TIKLAYIN
DAHA FAZLASI İÇİN TIKLAYIN 


Yorumlar

Popüler Yayınlar