NURİ HARUN ATEŞ RÖPORTAJI | SANAT: DEV TERTEMİZ BİR AYNA

Merakla beklediğiniz Kafası Karışık Kontrtenör NURİ HARUN ATEŞ röportajı karşınızda! 

1) Nuri Harun Ateş kimdir? Biraz kendinizden bahseder misiniz?

İzmir'de doğdum, göçmen bir ailenin çocuğuyum. Aidiyet hissim zayıftır. Kışları severim, yazları özlerim, bahar hiç bitmesin isterim. Aklım rahat vermez bu yüzden uyumayı çok severim.

2) Sizi ilk önce Makyaj şarkısı ile sonra Deniz Berdan'ın defilesinde tanıdım, sonra tanıyış o tanıyış acaba istemem hakkımı helal ettim dediğiniz kişi var mı?

"Hem cehennem hem de cennet yeryüzünün mevsimleri" demiş Murathan Mungan yani kimsenin hakkıyla ilgilenmem nasılsa herkes yaptığından meshuldur ve herkes herşeyin bedelini öder.

3) Bir röportajınızı okudum Ajda Pekkan hayranıymışsınız, nereden geldi bu sevgi, hayranlık. 

Benim hayatımı kurtardı bilmeden. Onun şarkılarıyla, verdiği ilhamla atlattım en zor zamanlarımı, minnettarım.

4) Deniz Berdan defilesinden sonra olumsuz tepkiler aldınız mı? 

Hiç almadım, her geri dönüş harikaydı.

5) Kontrtenor olduğunuzu nasıl fark ettiniz? 

Farinelli filmindeki aryaları söylemeye çalışırken farkettim.

6) İlk ne zaman kendinizi yalnız hissettiniz? 

Annemin onunla uyumama izin vermediği ilk geceydi sanırım, çok küçüktüm yani.

7) Sizce sanat nedir? 

Dev tertemiz bir ayna.

8) Yabancı dizi izliyor musunuz? 

Evet en son Feud adlı diziyi izledim ve hala etkisindeyim, olağanüstüydü.

9) Küçükte olsa sırlarınız var mıdır? Sırlarım küçük değil.

10)  4. Klip hangi şarkıya gelecek Başbaşa'ya gelecek yeni klibim .



Yorumlar

Popüler Yayınlar