ESİN İRİS RÖPORTAJI: BİR AŞK YOK UĞRUNA ÖLECEK! ÖNEMLİ OLAN YAŞAMAK.

Merakla beklediğiniz Esin İris röportajı sizlerle! 

Yeni çıkan teklisi "Bir Aşk Yok" dinlemek için tık tık tık!

Esin İris kimdir? Biraz kendinden bahseder misin?

Merhaba ben Esin İris. :) Şarkı yazarım,şarkı söylerim.Kendimi bildiğimden beri bununla meşgulüm.İlk şarkımı 13 yaşımda kaydettim.Uzun yıllar boyunca çeşitli müzik projelerinde yer aldım. Rap'ten punk'a, alternatif rock'a, electro-rave'den pop'a kadar birçok müzik tarzıyla etkileşim içerisinde bulundum. Sahnelere, turnelere, festivallere katıldım, albümlere konuk oldum, şarkılara söz yazdım, ses verdim. Reklam yazdım, jingle'lar yazdım-söyledim ve daha bir sürü şey... :) Sonunda 2014'te solo kariyerimin ilk albümü Yine Mavi çıktı. Süper oldu. Şimdi de yeni teklim Bir Aşk Yok huzurlarınızda.


Almanca öğretmenliği okuyormuşsunuz sonra müzik ile tanışmışsınız, bu tanışma nasıl meydana geldi.

Sonra değil, çoook önceleri tanıştım müzikle :) Çocukluğumdan beri ilgiliydim, hep şarkı yazardım. Almanca Öğretmenliği üniversitede kazanıp okuduğum bölüm oldu. Ancak devam ettirmedim.

Çok samimisin ve cana yakınsın, sosyal medyanın sana karşı bir ilgisi var. Sevenlerinden memnun musun ?

Teşekkür ederim :) Memnunum niye olmayayım:) Sağolsunlar efenim... :)

En son izlediğin yabancı dizi?

En son baştan sona Sherlock izleyip bitirdim :) 

Modayı takip eder misin? 

Çok sıkı değil açıkçası. Hepimiz kadar görüyorum, duyuyorum. Güzel giyinmeyi de seviyorum tabii ki ama illa her şeyim son moda olsun gibi kaygılarım yok... :)

"Bir Aşk Yok" isimli single çıkardın gerçekten çok nefis ve ezberledim, bu başarıyı neye borçlusun

Teşekkürler :) Severek yazıyorum, içime sinen ve beni heyecanlandıran şarkıları özene bezene, ince ince çalışarak sizlerle buluşturuyoruz. Emeklerimize değdiğini öğrenmek büyük mutluluk.

Sence Aşk nedir ?

Her şeye duyulan aşk başka. Ama çok güçlü ve derinden gelen bir duygu, bunu biliyorum. Bir de şunu biliyorum: Sahip olmak, yenmek, yönetmek, kendine göre şekillendirmeye çalışmak değildir. Sağlıksız bir saplantı ya da mutsuzluğa, özgüvensizliğe sürükleyen bir takıntı değildir aşk. Aşk duyduğun şeyin ya da kişinin seni daha iyi, daha barışçıl, daha tutkulu birine dönüştürmesine izin vermektir esas olan. 


Hiç yalnız kaldın mı?

Çok! :)

Bir aşk var mıdır uğruna ölecek?

Bir aşk yok uğruna ölecek! Önemli olan yaşamak :)

Küçükte olsa sırların var mıdır ?

 Herkes kadar:)



Yorumlar

Popüler Yayınlar