BAŞAK KABLAN RÖPORTAJI: ORTADA BİR BAŞARI VARSA BUNUN TEK SEBEBİ SABRETMEM VE HİÇ BIRAKMAMIŞ OLMAMDIR.

    

En sevdiğin izlerken ağzını açık bırakan Youtuber kim deseler direkt hiç düşünmeden Başak Kablan derim kanalına gitmek için T I K T IK

Başak Kablan kimdir?  Biraz kendinden bahseder misin?

İstanbul'da doğdum büyüdüm. Ama İstanbul'u hiç görmedim. Tam 18 yaşına girmişken üniversiteye okumak için Bursa’ya gittim. Aslında her şey tam anlamıyla orada başladı. Denedim yanıldım, bin defa denedim bin defa yanıldım şimdi Youtube’dayım.

Youtube'ta takip ediyorum ve gerçekten çok başarılı buluyorum seni bu başarıyı neye borçlusun.

Teşekkür ederim. Ortada bir başarı varsa bunun tek sebebi sabretmem ve hiç bırakmamış olmamdır.

En beğendiğin yerli erkek oyuncular?

Fikret Kuşkan (eski işlerini çok severim.) Ahmet Mümtaz Taylan, Haluk Bilginer, Çetin Tekindor.

En son izlediğin yabancı dizi?

Stranger Things

Belgesel anlatırken sanki o belgeli tekrar tekrar yaşıyormuşsun gibi o kadar güzel anlatıyorsun ki açıp izleyelim. İyi ki varsın şunu merak ediyorum nereden geldi bu belgesel merakı.

Zaten ara sıra izliyordum belgesel ama böyle gerçekten derli toplu istediğim tarzda bulacağım belgeseller yoktu. Sonra Netflix aldık ve bir hazineyle karşı karşıya kaldım. İnanılmaz işler var gerçekten. Bak yine iştahım kabardı. 

Herkesin küçükte olsa sırları vardır? Peki senin, senin de Küçükte olsa sırların var mıdır?

Tabi ki var, ayıp ediyorsun ☺

En sevdiğiniz renk?

Mavi

Dizi/Film favorilerini izlediğim zaman hiç Kore draması görmedim, Kore dizileri hakkında fikirlerin neler?

Çok istiyorum başlamayı, birçok da öneri topladım insanlardan ama başlayamadım. İtiraf edeyim bir tanesine başladım ama oyunculuklar çok amatör geldi. Bence ilk filmlerle başlamalıyım.

Dedikodu hayatımız bir parçası kız kıza edilen gıybetler vs. Hiç dedikodu yapmadım diyebilir misin?

Hayır diyemem, yaptım çünkü.

Ne olursa siz bir diziyi izlemeyi bırakırsın?

Elektrikler kesilirse.



Başak Kablan'a teşekkür ederim,verdiği cevaplardan dolayı 

twitter@dreamerposeidon
instagram@kedicaninisenin97


Yorumlar

Popüler Yayınlar