CANSU TÜREDİ RÖPORTAJI: İLLA Kİ HER İNSANIN BAŞARISIZLIĞI OLMUŞTUR ONA İNANIRIM BEN.

Yakın zamanda final yapan Yuvamdaki Düşman dizisinin Tuğçe karakteri Cansu Türedi röportajı


Önce seni biraz tanıyalım Cansu Türedi kimdir?


Hayatını, hayatı bulmak adına adamış küçük bir kız çocuğu olarak tanımlıyorum ben kendimi :) Kocaman bir hikayede bazen çok güçlü, bazen ölmek üzere olan bir savaşçı gibi görüyorum. 1995 yılında doğdum. Çocukluğum hep sokaklarda olmak isteyerek ve tüm zamanımı sokaklara bölerek geçti. Hiç çekinmedim kirlenmekten, yaralanmaktan. Gönlüm nasıl istiyorsa öyle büyüdüm. Kendi kendimin oyun arkadaşı oldum, kendime oyunlar icat ettim. Yazdım, okudum. Şimdi o küçüğü :) çok değiştirmeden biraz biraz büyütmeye çalışıyorum.


Hafta sonları en çok ne yapmaktan keyif alıyorsun?


Günleri hafta sonu, hafta içi gibi ayırmıyorum. Yaptığımız meslekte de zaten böyle. Eğer programlanmış bir işin yoksa, kalan zaman hep senindir. :) Çok plan yapmıyorum diyebilirim. Ya da yaptığım planları değiştirmeye çekinmiyorum. Bir şeyden çok emin olup, 10 dakika sonra hevesim kaçmış olabiliyor. Genellikle yürüyüşler oluyor bu aktiviteler. Daha kendimizle kaldığımız, birbirimizin sesini duyabildiğimiz,sohbetleşeceğimiz,sakin yerlerde olarak...


Peki şu anda tam olarak ne yapıyorsun?


Tam şu anda (yine) yeşilin ortasında oturmuş, yeni biçilmiş çim kokusunu koklayıp, göl kenarında ördek izliyorum. :)


Hangi projelerde yer aldın?



Cesur ve Güzel ve Yuvamdaki Düşman

Hiç başarısızlığın oldu mu?


Başarıyı nasıl tanımladığımızla alakalı bir şey bence. Elbette olmuştur. En kolay örnek olarak, bugün 5 km koşayım, demişimdir, 2’de pes etmişimdir. Bu da günün başarısızlığıdır bence. İlla ki her insanın başarısızlığı olmuştur, ona inanırım ben.


Diyelim o gün canın sıkkın. Nasıl giyinirsin, nereye gidersin?


Hiçbir yere gitmem! :) kesin uyurum. Daha çok. Ve daha çok!



Alışveriş yapmayı en çok sevdiğin semt ya da şehirler hangileri?

Ben alışverişi planlı yapanlardan olamadım çok. Hatta rüküş bile sayılabilirim. :) Dolaşırken gözüme neresi çarpıyorsa, anlık kararlarla alıyorum. Bir de tabiki birkaç mağaza, marka var sürekli ilk tercihim olan... Onların da semti ya da şehri çok da önemli değil. Zaten nasıl ve kendim gibi hissettiren ne varsa onu giyiyorum. Nereden geldiği, markası çok önemli değil.


Takip ettiğin 3 favori Instagram hesabı nelerdir?


 @huseyintaskin @emrahablak @yazbitmesin



Hangi mevsim seni daha çok mutlu ediyor?

Yaz! Yaz! Yaz!
 
Son zamanlarda seni en çok heyecanlandıran şey neydi? 

Kömür sobasının üstünde kestane közlemek! :)

Beni kırmadığın için çok teşekkür ediyorum :)

Rica ederim... Kolay gelsin. :)




Okuduğunuz için teşekkür ederim.



Yorumlar

Popüler Yayınlar